  • Data: 2023-11-19 14:33:20
    Temat: Re: postrzelony rolnik
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2023 o 14:09, Shrek pisze:

    > Milicjant poszedł kłusować na dziki ale świadomie strzelał do człowieka,
    > człowiek wrzasnął i wtedy milicjant pomyślał sobie - o chuj to był dzik
    > spierdalamy! - co pominąłem?

    Co tui się zastanawiać, coś pomylił, jak w tym, coś napisał same
    głupoty. Ani milicjant. Nie wiemy, czy kłusował. Twierdził, ze polował
    na dziki, ale mógł kłamać. Jak człowiek krzyczał, to mógł uciekać w
    ogóle nie z tego powodu, do czego i na ile legalnie strzelał, tylko że
    robił to niezgodnie z przepisami i bał się identyfikacji. I ja mam się
    zastanawiać, coś pominął? Nie mam zielonego pojęcia, co Ty jeszcze
    potrafisz sobie wyobrazić, ale tego nie napisałeś. W Twoim wywodzie
    jakikolwiek związek ze zdarzeniem ma słowo "strzał". Czy chcesz mnie
    sprowokować, bym przejrzał artykuły o tamtym zdarzeniu i kolejny raz się
    nad tym zastanawiał? Co to ma z postrzelonym rolnikiem wspólnego?
    --
    (~) Robert Tomasik