  • 1. Data: 2006-01-19 08:50:12
    Temat: pośrednictwo w obrocie nieruchomości
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Witam,
    co musiałbym zrobić żeby otworzyć firmę zajmującą się pośrednictwem w
    obrocie nieruchomościami ?

    sg

  • 2. Data: 2006-01-19 14:08:43
    Temat: Re: pośrednictwo w obrocie nieruchomości
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 19 Jan 2006 09:50:12 +0100, sg napisał(a):

    > Witam,
    > co musiałbym zrobić żeby otworzyć firmę zajmującą się pośrednictwem w
    > obrocie nieruchomościami ?

    zdobyć licencje (akurat nie problem) albo zakrudnić kogoś z taką licencją.

    --
    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2006-01-19 15:19:04
    Od: "olo2" <j...@p...onet.pl>

    nie problem ? trzeba mieć wyższe kierunkowe, praktykę 1/2 roku i zdać
    egzamin gdzie średnia zdawalność wacha sie w granicach błędu
    statystycznego...

  • 4. Data: 2006-01-19 16:29:31
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    olo2 napisał(a):
    > nie problem ? trzeba mieć wyższe kierunkowe, praktykę 1/2 roku i zdać
    > egzamin gdzie średnia zdawalność wacha sie w granicach błędu
    > statystycznego...

    a to wyzsze kierunkowe to w jakim kierunku i czy rzeczywiscie jest
    potrzebne ?

    sg

  • 5. Data: 2006-01-20 06:19:37
    Od: "olo2" <j...@p...onet.pl>

    kierunek pośrednik nieruchomości, sa takie podyplomówki na AE (np. w
    katowicach)

  • 6. Data: 2006-01-20 11:43:47
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    olo2 napisał(a):
> [...]
    >

    > Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości

    > a to wyzsze kierunkowe to w jakim kierunku i czy rzeczywiscie jest

    to niedobrze, szkoda mi czasu na coś takiego, myślałem, że to może
    trochę szybciej się da

    sg