  • 1. Data: 2006-01-19 09:44:07
    Temat: rewizja? podczas kontroli drogowej
    Od: "Glusiu" <a...@e...pl>

    Czy policjant ma prawo dokonać rewizji w aucie podczas kontroli drogowej?
    Czy można nazwać rewizją czynności funkcjonariusza takie jak zaglądanie do
    zamkniętych schowków, przeglądanie przedmiotów znajdujących się w nich,
    zaglądanie do bagażnika, schowków w bagażniku, schowka po podłokietnikem,
    zaglądanie pod fotele itp..
    Wszystkich tych czynności dokonali samodzielnie, nie prosili o otwarcie
    czegokolwiek. Nie mam świadków, nie protestowałem, biernie przyglądałem się
    temu co robią.
    Oczywiście nic nie znaleziono, bo i nie było takiej możliwości.
    W zasadzie nie mam zamiaru robić z tego afery, ale chciałbym wiedzieć czy
    było to normalne zachowanie, czy mają do tego prawo i jak w takich
    sytuacjach reagować.

    pozdrawiam Arek

  • 2. Data: 2006-01-19 09:56:18
    Temat: Re: rewizja? podczas kontroli drogowej
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Glusiu" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W zasadzie nie mam zamiaru robić z tego afery, ale chciałbym wiedzieć czy
    > było to normalne zachowanie, czy mają do tego prawo i jak w takich

    samochod sprawdzic moga, ale ciebie juz nie o ile nie ma uzasadnionego
    podejrzenia przestepstwa