  • 1. Data: 2006-01-19 01:49:03
    Temat: Programy szyfrujace a prawo?
    Od: "kama1231" <k...@o...pl>

    Dzien dobry.
    mam pytanie w zwiazku z programami szyfrujacymi.
    Co bedzie jesli dla przykladu bedziemy mieli zaszyfrowane dane ,a jakas
    instytucja bedzie jednak chciala sie dowiedziec co my tam mamy i zwroci sie
    do producenta oprogramowania szyfrujacego z prozba (lub np. nakazem sadowym)
    o udostepnienie jakiejs furtki w celu odczytania tych danych?
    mam na mysli programy szyfrujace komercyjne.
    pozdrawiam.
    k...@o...pl

  • 2. Data: 2006-01-19 01:52:43
    Temat: Re: Programy szyfrujace a prawo?
    Od: scream <n...@p...pl>

    kama1231 napisał(a):
    > mam pytanie w zwiazku z programami szyfrujacymi.

    Zajrzyj do archiwum, temat był w ostatnim tygodniu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-01-19 01:56:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    kama1231 [###k...@o...pl.###] napisał:
> [...]
    > sadowym) o udostepnienie jakiejs furtki w celu odczytania tych
    danych?
    > mam na mysli programy szyfrujace komercyjne.

    Nic nie będzie, bo program szyfrujący powinien nie mieć takich furtek.
    Jeśli ma i się to ujawni, to rzesza klientów, którzy go zakupili
    spokojnie może skarżyć producenta za sam fakt, że ma - o utracie
    rynków zbytu nie wspominając, bo kto kupi program z furtkami. W
    konsekwencji tej konstatacji żaden producent nie przyzna się do
    posiadania furtek (jeśli nawet są), bo to samobójstwo i problem przez
    Ciebie podniesiony nie istnieje w praktyce.

  • 4. Data: 2006-01-19 02:18:35
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    http://www.gdata.pl/pl/opisy/tsnxg/index.html
    tu jest cos ciekawego na ten temat z tym ze o polsce nie ma mowy.
    Ciekawe co Wy na to bo mnie tez to zainteresowalo:)

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344