  • 1. Data: 2006-01-19 08:34:10
    Temat: Kupno auta uszkodzonego
    Od: "Dawid" <j...@w...pl>

    Witam,
    mam pewne pytanie dotyczące rejestracji samochodu.

    Mianowicie chciałbym zakupić drugi samochód (uszkodzony) z przeznaczeniem na
    części, jest on zarejestrowany, ale po kupnie nie mam zamiaru go używać a
    tylko korzystać z zapasu części jaki mi on da. Dodam iż jest to auto
    produkcji USA i sprowadzone do kraju (już kilka ładnych lat jeździło po
    drogach) ma uszkodzony silnik.

    a.. I teraz jak sporządzić umowę aby kupić taki pojazd (złom
    zarejestrowany o ile istnieje taka możliwość bez OC i przeglądu)?

    b.. Czy po zakupie mogę go nie przerejestrowywać?

    c.. Czy jest możliwość wyrejestrowania pojazdu niezłomując go?

    Proszę o pomoc w rozwikłaniu tej sprawy, co z tym zrobić aby było dobrze i
    nie zdarło by zemnie wszystkich pieniędzy.

  • 2. Data: 2006-01-19 09:00:41
    Temat: Re: Kupno auta uszkodzonego
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Dawid porozsypywal nastepujace haczki:
    > Witam,
    > mam pewne pytanie dotyczące rejestracji samochodu.
    Podobne tematy byly juz na grupie
> [...]
    > a.. I teraz jak sporządzić umowę aby kupić taki pojazd (złom
    > zarejestrowany o ile istnieje taka możliwość bez OC i przeglądu)?
    Zarejestrowany pojazd musi miec OC. Jesli jest zarejestrowany w Polsce i
    ma wazny przeglad techniczny a na umowie K-S nie ma wzmianki o
    uszkodzeniach, to nie musisz teraz robic przegladu.
    > b.. Czy po zakupie mogę go nie przerejestrowywać?
    jesli samochod byl juz zarejestrowany w Polsce, to w praktyce nie musisz
    go przerejestrowac.
    > c.. Czy jest możliwość wyrejestrowania pojazdu niezłomując go?
    Nie (no chyba ze masz znajomego szrociarza)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl