  • 1. Data: 2002-12-23 06:27:33
    Temat: ponownie - poszukuje prawnika od spóldzielni mieszkaniowych
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Poszukuje prawnika od prawa spoldzielczego. Jest to ciezki kamien na dzien
    dzisiejszy i znalezc kogos kto sie tym zajmnuje jest ciezko. Najlepiej jak
    bedzie to osoba ze Szczecina lub okolic, ale moze byc z calej Polski.
    Wazne aby sie tym zajmowal na codzien i znal sie na swojej robocie.

    Fantom

  • 2. Data: 2002-12-23 18:55:21
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Mon, 23 Dec 2002 07:27:33 +0100,Fantom, napisał/a:

> [...]
    > bedzie to osoba ze Szczecina lub okolic, ale moze byc z calej Polski.
    > Wazne aby sie tym zajmowal na codzien i znal sie na swojej robocie.

    W Super Expressie jakiś *Najważniejszy*-nad spółdzielczością udziela porad.
    Można też do Niego napisać,czy się pofatygować.
    Niestety oczywiście jak zwykle nie pamiętam w jakie dni to jest w tej
    gazecie i nie pamiętam nazwiska tego pana.
    Poza tym możesz się udać do każdej Sp-nii Mieszkaniowej...Tam pracują na
    etatach prawnicy,którzy znają doskonale prawo mieszkaniowe i pewnie nie
    odmówią Ci pomocy prawnej.

    --
    Życzę Zdrowych i Wesołych Świąt
    oraz Szczęśliwego Nowego, 2003 Roku

  • 3. Data: 2002-12-23 19:24:23
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bedzie to osoba ze Szczecina lub okolic, ale moze byc z calej Polski.
    > Wazne aby sie tym zajmowal na codzien i znal sie na swojej robocie.

    Podaj sprawę, to spróbuję.
    Na priva
    m...@p...pl

  • 4. Data: 2002-12-23 22:59:10
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Dec 2002, Kaja wrote:

> [...]
    >+ etatach prawnicy,którzy znają doskonale prawo mieszkaniowe i pewnie nie

    Jakoś tak podejrzewam że Fantom może mieć taki interes,
    że kiedy mu prawnicy ze spółdzielni poradzą to niekoniecznie
    wynik go zachwyci :]
    Jeśli to nie chodzi o sprawę przeciw innemu spółdzielcy
    a przeciw spółdzielni - to odruchowo go uziemią :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-12-30 06:20:20
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    > wynik go zachwyci :]
    > Jeśli to nie chodzi o sprawę przeciw innemu spółdzielcy
    > a przeciw spółdzielni - to odruchowo go uziemią :)

    Dokladnie. Nawet nie ma o czym mowic.

    Fantom

  • 6. Data: 2002-12-31 10:24:53
    Od: z...@p...onet.pl

    >Witaj
    napisz na priv
    obecnie mam sprawę w sądzie przeciwko spółdzileni
    moze to to samo:)
    MOnika