  • 1. Data: 2004-07-24 20:34:49
    Temat: poniekąt abonament RTV
    Od: "Przemo P." <p...@o...pl>

    Witam,
    dlaczego poniekąt? bo akurat w tej głośnej ostatnio sprawie przyszła mi do
    głowy wątpliwość.

    Co do mieszkań prywatnych to nawet dziś w Teleexpresie się śmiali, że pies
    ich powita bo wejść nie mogą :) ale...
    co w przypadku, gdy w mieszkaniu mam zarejestrowaną działalność gospodarczą.
    Piszę _zarejestrowaną_ bo wykonywaną na terenie klienta, a
    zarejestrowana gdzieś musi być (przynajmniej dla urzędów, bo teren całego
    kraju im nie wystarcza).

    Jak sprawa wygląda teraz? - zakładamy, że nie mam żadnego biura. Telefon
    tylko na komórkę i jak klient do mnie zadzwoni to ja jadę do niego.
    Co o tym myślicie?

    Pozdrawiam
    Przemo

  • 2. Data: 2004-07-25 06:02:04
    Temat: Re: poniekąd abonament RTV
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Przemo P." <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > dlaczego poniekąt?

    Właśnie? Dlaczego nie ,poniekąd,?

    A może masz jeszcze ochotę użyc "azalisz" i "aliździ" by było tak bardzo po
    staropolsku?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2004-07-25 08:14:51
    Od: "Przemo P." <p...@o...pl>

    > Właśnie? Dlaczego nie ,poniekąd,?
    >
    > A może masz jeszcze ochotę użyc "azalisz" i "aliździ" by było tak bardzo
    po
    > staropolsku?

    zbierasz jakieś punkty za liczbę wypowiedzi ?