  • 1. Data: 2004-07-21 19:47:16
    Temat: pomóżcie prosze- w sprawie zasiłku
    Od: "Milutka" <m...@o...pl>

    Miałam sie zgłosic po odebranie zasiłku 15 lipca i niestety poszłam tam
    dzisiaj bo zapamietałam zła date zgłoszenia. Jaka jest szansa odzyskania
    zasiłku, bo ponoć przepada mi zupełnie, a dopiero zaczełam go brać.
    Czy mam złozyc jakies odwołanie pisząc jak było naprawde czy cos kombinować
    ze zwolnieniem?

    Sprawa jest bardzo pilna, prosze pomózcie mi.

  • 2. Data: 2004-07-22 06:14:18
    Temat: Re: pomóżcie prosze- w sprawie zasiłku
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Milutka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Miałam sie zgłosic po odebranie zasiłku 15 lipca i niestety poszłam tam
    > dzisiaj bo zapamietałam zła date zgłoszenia. Jaka jest szansa odzyskania
    > zasiłku, bo ponoć przepada mi zupełnie, a dopiero zaczełam go brać.

    Moja szklana kula mówi mi, że chodzi o zasiłek.... Eeee, nic nie mówi, bo
    jest gorąco...
    Jaki zasiłek?

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2004-07-22 07:34:53
    Od: "Milutka" <m...@o...pl>

    > Moja szklana kula mówi mi, że chodzi o zasiłek.... Eeee, nic nie mówi, bo
    > jest gorąco...
    > Jaki zasiłek?

    Chodzi o zasiłek dla bezrobotnych.

  • 4. Data: 2004-07-22 07:41:49
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    > Chodzi o zasiłek dla bezrobotnych.

    No to trochę za późno na jakiekolwiek zgodne z prawem działanie. W
    sytuacjach usprawiedliwonych (a twoje zapomnienie nie jest
    usprawiedliwieniem) ma się pięc dni na zgłoszenie i właśnie
    usprawiedliwienie.
    Ale pisz pismo do Dyrektora PUP i coś wymyśl :)

    A zasiłku nie zabiera się całkiem. Zostajesz wyrejestrowana na 3 miesiące.
    Po tym okresie _możesz_ ponownie zarejestrować się i u biegać się o zasiłek
    pomniejszony o to co pobrałaś przed wyrejestrowanim i o okres
    nieprzysługiwania.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 5. Data: 2004-07-22 07:54:33
    Od: "Milutka" <m...@o...pl>

> [...]
    zasiłek
    > pomniejszony o to co pobrałaś przed wyrejestrowanim i o okres

    No tak czyli zgodnie z prawem sie nie da, a gdyby zaświadczenie od lekarza
    podrzucic ;-) (co prawda juz nie na blankiecie ZUS)?
    Tylko upłyneło juz wiecej czasu niz 5 dni.

  • 6. Data: 2004-07-22 08:03:45
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    > No tak czyli zgodnie z prawem sie nie da, a gdyby zaświadczenie od lekarza
    > podrzucic ;-) (co prawda juz nie na blankiecie ZUS)?

    Po prostu spróbuj. Jak to jest Twoje pierwsze spóźnienie to moze przymkną
    oko.
    A co jest lepsze - prawda, czy załatwienie świstka od lekarza - różnie bywa.
    Jedni wolą prawdę, inni wolą zachować pozory.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 7. Data: 2004-07-22 08:12:31
    Od: "Milutka" <m...@o...pl>

    Bardzo dziekuje za pomoc. Ja wolałabym napisać prawde, ale jak wiadomo w
    kochanej Polsce uczciwość nie popłaca. Liczą sie tylko przepisy i nikt z
    dobroci serca nie przymknie oka na zaistniały fakt. W kazdym razie sprobuje.
    Jeszcze raz dziękuje.

    Pozdrówki
    Ewa

    PS
    A swoją drogą czy czasem nie pracujesz w banku?

  • 8. Data: 2004-07-22 08:26:23
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    > A swoją drogą czy czasem nie pracujesz w banku?

    Niestety nie :(

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski