    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomówienie policji
    Date: Wed, 10 Dec 2014 19:48:46 +0100

    Dnia 2014-12-10 17:44, Użytkownik nadir napisał:
    > No ale zaraz. Jak masz zabrane prawo jazdy a złapią cię na prowadzeniu
    > samochodu. To wypisują tylko mandat i jest OK, czy może trzeba jakoś
    > uniemożliwić dalsze prowadzenie tego pojazdu, na przykład przez
    > odholowanie? Może zabierają też dowód rejestracyjny, nie wiem?

    "tłumacząc w swojej notatce że w feralnym dniu zepsuty był system
    i ponoc dyżurny nie mógł sprawdzić czy faktycznie posiadam PJ czy
    też nie"

    > Poza tym jeżeli nie ma więcej wpisów typu: nr rejestracyjny, nr dowodu
    > rejestracyjnego czy VIN tego fiata uno?

    Obawiam się że mają numery rejestracyjny wymienionego fiata uno
    bo za jazdę nim prawo jazdy mu zabrali.
    Numery vin czy inne nie będą chyba potrzebne.

    > Może masz rower marki "fiat uno"? Jak nie to zorganizuj sobie takie
    > naklejki i naklej na ten rower.;)

    Zakładając że rozmówca pisze prawdę policjant złożył fałszywe
    zeznania. Jeśli ma szczęście i znajdzie czyjeś nagranie
    video z tej kontroli z rowerem w roli fiata to teoretycznie
    może doprowadzić do wywalenie oszusta ze służby.
    Jeśli nie znajdzie to w sądzie uwierzą policjantowi
    a nie jemu. No chyba że stać go na bardzo dobrego adwokata.
    Ale jakby było go stać to nie jeździł by rowerem.