  • Data: 2014-12-11 13:42:41
    Temat: Re: pomówienie policji
    Od: "marek" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    miało to miejsce w kwietniu tego roku więc sporo ponad pół roku temu
    pozatym nie mógłem prowadzić jakiegoś fiata uno o numerze rej. /// 13TH bo
    nigdy takowy nie był w moim posiadaniu ...
    pozatym jak mam to niby udowodnić ?
    jak sedzia przeczyta akta to będzie słowo przeciwko słowu ... a to że byłem
    juz karany z góry stawia mnie na przegranej pozycji tak mi się wydaje