  • Data: 2014-12-11 21:55:43
    Temat: Re: pomówienie policji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości
    news:54899ae7$0$701$65785112@news.neostrada.pl...

    > No to już masz punkt zaczepienia. Da się pewnie ustalić kto był
    > właścicielem tego fiata w feralnym dniu? Teraz ten właściciel powinien
    > potwierdzić lub zaprzeczyć, że używałeś jego samochodu.

    Wiesz, ale tu będzie drobna wątpliwość, czy to nie jest jednak jego kolega.
    Co innego, gdyby się okazało, że ten samochód "był legitymowany" i komuś
    sie po prostu popitoliło póxniej w linijkach. W tych okolicznościach nie
    jest to w praktyce niemożliwe, bo informacja o zakazie prowadzenia pojazdów
    była pewnie znacznie później po fakcie na etapie wprowadzania danych do
    systemu. I wówczas ktoś odtwarzajac sytuację mógł coś pokręcić bez złej
    woli.