  • 11. Data: 2005-03-17 13:30:16
    Temat: Re: pomowienie?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    news:d1c0ip$fku$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Przemek R... claimed:
    >
    > Mówisz o teorii czy o praktyce? Co to znaczy, że policjant czegoś nie
    > może? Kto mu zabroni?

    nikt mu nie zabroni, oczywiscie ze sa naduzycia, wystarczy "posluchac"
    czasem na gurpie.
    Jak by u mnie tak sie stalo przez kilka miesiecy codziennie bylbym
    wowjewodzkiej
    i skladal skargi.

    > Ogólna zasada: bez nakazu prokuratora nie wpuszczać policji do domu!

    popieram, chyba ze anttyterrosci itpodobni to naturalnie wpuscic :)

    > Instalacja linuksa to prawie bankowe zabranie komputera na badania,
    > zwłaszcza jeśli przyjdzie "ekspert" z BSA.

    aby zabrac komputer do badania musza miec uzasadnione podejrzenie,
    jezeli procz linuksa nie znajda windowsa a ni innych nielegalnych programow
    wowczas nie bedzie spelniony warunek

    P.

  • 12. Data: 2005-03-17 13:31:49
    Od: "MICHALKCB" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d1buiu$lfv$1@inews.gazeta.pl...

    > moga, z nakzem moga, jezeli nie masz nielegalnego softu to nie masz czego
    > sie bac, wyrzuc wszystkie mp3, filmy
    > wszystko co by sie nie nadawalo do kontroli.

    Czyli przed zabraniem czego kolwiek musza dokonac kontroli? A dopiero potem
    jakies zabieranie?
    Jesli dzis 17.03.2005 byli u mnie po wizycie powiedzieli ze sprawa z tytulu
    oskarzenia o handel nielegalnym oprogramowaniem jest zakonczona, ale uwazaja
    ze widzieli u mnie cos pirackiego to jakie kroki moga podjac?

    ---
    michalkcb

  • 13. Data: 2005-03-17 13:32:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "MICHALKCB" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d1buks$lrl$1@inews.gazeta.pl...

    > czyli najpierw musieli by mi zabrac dysk i stwierdzic ze mam piraty i
    > wtedy dopiero moga mi zabrac komputer?

    nie, na miejscu musza stierwdzic ze posiadasz nieleglane oprogramowanie
    i wtedy jezeli nie piracisz (nie robisz nic do czego wykorzystywany jest
    caly komputer)
    moga zabrac sam dysk, zabranie w takim przypadku calej reszty to zwykle nad
    uzycie wladzy i nalezy wtedy skutecznie skladac skargi aby wyeliminowac
    takie osoby.

    P.

  • 14. Data: 2005-03-17 13:32:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości

    > właściwie to piraty są na dysku nie w komputerze. Równie dobrze
    > mogliby zabrać biurko na którym stoi komputer ;)

    jestem tego samego zdania,

    P.

  • 15. Data: 2005-03-17 13:39:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli przed zabraniem czego kolwiek musza dokonac kontroli? A dopiero
    > potem jakies zabieranie?

    tak

> [...]
    ale uwazaja
    > ze widzieli u mnie cos pirackiego to jakie kroki moga podjac?

    a widzieli? na jakiej podstawie tak sadza?
    Moga sie postarac o nakaz i jutro o 6 rano mozesz miec dzwonek do drzwi,
    jezeli masz cos do ukrycia do formatuj dysk i instaluj linuksa.

    P.

  • 16. Data: 2005-03-17 13:45:14
    Od: "...." <h...@h...pl>

    Zdobyć nakaz - mają już podstawę wejść do domu, zrobić rewizje. Jezeli masz
    cokolwiek nielegalnego to się tego pozbądź. Jak znajdą cokolwiek dostaniesz
    normalną sprawę sądową.
    Posiadanie jest też przestepstwem. Kara to najczesciej grzywna + obowiązek
    naprawienia szkody (cena rynkowa każdego z programów)

  • 17. Data: 2005-03-17 13:50:27
    Od: fv <f...@c...com>

    Przemek R... claimed:
    > czasem na gurpie.
    ^
    Błagam cię, ja wiem że trolowanie to super zajęcie; ale trzymaj chociaż
    poziom ortografii...

    > aby zabrac komputer do badania musza miec uzasadnione podejrzenie,

    Masz komputer a więc zachodzi uzasadnione podejrzenie, że masz
    nielegalne oprogramowanie. Serio uważasz, że ktokolwiek się przejmuje
    takim wymogiem? Zwłaszcza jeśli złożono zeznania obciążające?

    > jezeli procz linuksa nie znajda windowsa a ni innych nielegalnych programow
    > wowczas nie bedzie spelniony warunek

    Jeśli masz cokolwiek innego niż windows to możesz być przestępcą
    włamującym się do banków albo terrorystą. To nie żart.

    --
    fv

  • 18. Data: 2005-03-17 13:52:31
    Od: lots <4...@w...pl>

    fv wrote:
> [...]
    >

    > Jeśli masz cokolwiek innego niż windows to możesz być przestępcą
    > włamującym się do banków albo terrorystą. To nie żart.

    Mozesz to rozwinac? Wiekszosc osob ktore znam uzywa wszystko inne niz
    Windows. Terrorysci?

  • 19. Data: 2005-03-17 13:54:51
    Od: lots <4...@w...pl>

    fv wrote:
> [...]
    >
    > PS: jeśli przyjdą z kimś z BSA - wal do gazet i rób szum na osiedlu,
    > inaczej masz prawie pewną odsiadkę (nie ma znaczenia czy coś zrobiłeś).

    Wyglada mi to raczej na terroryzowanie potencjalnej konkurencji przez
    Microsoft w Polsce przy uzyciu kraweznikow bez mozgow.
    Czy byly jakies sprawy przeciko MS o te numery?

  • 20. Data: 2005-03-17 14:01:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przemek R... claimed:
    > ^
    > Błagam cię, ja wiem że trolowanie to super zajęcie;

    jezeli Ci sie nie podoba to nie czytaj, KF twoim przyjacielem (chyba
    jedynym)

    ale trzymaj chociaż
    > poziom ortografii...

    masz na mysli "czasem" ? czy literowke ?

    > Masz komputer a więc zachodzi uzasadnione podejrzenie,

    bzdura

    że masz
    > nielegalne oprogramowanie. Serio uważasz, że ktokolwiek się przejmuje
    > takim wymogiem?

    to ze sie nie przejmuje nie oznacza ze tak ma byc

    >Zwłaszcza jeśli złożono zeznania obciążające?

    ale co Ty pierdzielisz. Zabrac moga rzecz zwiazana z zprzetspestwem, poki
    nie sprawdza
    czy faktycznie taki soft sie na nim znajduje nie moga zabrac!

    > Jeśli masz cokolwiek innego niż windows to możesz być przestępcą
    > włamującym się do banków albo terrorystą. To nie żart.

    mozesz rozwinac?

    P.