  • 691. Data: 2006-08-01 10:10:06
    Temat: Re: Do Przemka R.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    flower wrote:

    > To co napisałeś świadczy tylko i wyłącznie o twojej - pardon - głupocie.
    > Jakie ma znaczenie czym się PORUSZAŁ 1.5 godziny wcześniej?

    No wg. policji widać jakieś ma, skoro zatrzymywali tylko motocykle, a
    nie samochody.

  • 692. Data: 2006-08-01 10:11:06
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    R2r wrote:

    > Zamiast przecinka powinieneś użyć dwukropka. Wtedy byłoby poprawnie.
    > Ale jeśli ów blokers będzie latał po osiedlu i celował do ludzi bronią
    > (lub tylko niegroźną jej makietą), to dlaczego ma być chroniony?

    ....i w ten oto sposób wystrzelano członków klubu paintball... ;-/

  • 693. Data: 2006-08-01 10:16:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jeżeli sytuacja będzie wskazywała, że może np. iść aby zastrzelić
    > sąsiada, to jak najbardziej.

    to juz jest abstrakcja. Zreszta w przypadku motocyklisty nic nie
    wskazywalo an to ze zaraz zakreci i bedzie probowac rozjechac innych

    I nie mam ochoty już dyskutować na ten
    > temat. Bandyci powinni wreszcie przestać być gatunkiem pod szczególną
    > ochroną.

    i nie sa, takie gadanie swiadczy tylko o razacym braku wiedzy. To tak
    jak z oobrona konieczna. tego typu opinie podnosza ludzie ktorzy nei
    maja zielonego pojecia na temat tej isntytucji

    Bandyta (lub udający bandytę) musi liczyć się z maksymalnym
    > zagrożeniem dla siebie w związku ze swoim postępowaniem.

    co nei znaczy ze mozna postepowac wbrew prawu przeciw jemu

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 694. Data: 2006-08-01 10:18:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli wystarczy zmienić środek lokomocji, i voila.

    czyli odpada argument ze mysleli ze to osoba ktora napadla.

    Nowy Minister Spraw
    > Wewnętrznych Przemek R. ma taką receptę dla biednych zatrzymywanych
    > przestępców.

    no i po co pierdolisz prymitywnie?
    Istnieje duzo sposob ow na zlapanei bandyty, a od karania sa sady

    P.

  • 695. Data: 2006-08-01 10:20:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):

    > W sumie to mi to lotto ;-)
    >>
    > Facet być może popełnił błąd. Ale ogólnie policja ma być silna w
    > konfrontacji z bandytami, a nie odwrotnie.

    jest silna. Na samowolke zezwalac nie mozna.

    > Myślę, że naprawdę wszystko co miałem do powiedzenia w tej sprawie już
    > napisałem a i Twoje dalsze wywody niewiele wnoszą nowego, zatem ponownie
    > proponuję EOT.

    ok eot

  • 696. Data: 2006-08-01 10:29:05
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > i nie sa,
    Gdzie? Bo chyba nie mówisz o Polsce?

    > takie gadanie swiadczy tylko o razacym braku wiedzy. To tak
    > jak z oobrona konieczna. tego typu opinie podnosza ludzie ktorzy nei
    > maja zielonego pojecia na temat tej isntytucji
    Bo to - moim zdaniem - cokolwiek idiotyczna (przynajmniej w wielu
    przypadkach instytucja). Jeżeli do domu wszedł Ci rabuś, to powinieneś
    móc go zastrzelić bez pytania czy i w co jest uzbrojony, sprawdzania czy
    nie żartuje. Jedno ostrzeżenie, a potem eliminacja chwasta. Ale widać w
    Polsce zbyt duża jest grupa interesu złodziejskiego aby można było
    wprowadzić zasadę "mój dom moją twierdzą".

    > Bandyta (lub udający bandytę) musi liczyć się z maksymalnym
    >
    > co nei znaczy ze mozna postepowac wbrew prawu przeciw jemu

    Jasne. Broń boże zrobić kuku bandycie. Najlepiej dać się zabić bo to nie
    jest chyba wbrew prawu.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 697. Data: 2006-08-01 10:33:04
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "R2r" <b...@m...net.pl> wrote in message

> [...]
    > żartuje. Jedno ostrzeżenie, a potem eliminacja chwasta. Ale widać w Polsce
    > zbyt duża jest grupa interesu złodziejskiego aby można było wprowadzić

    Spoko, to jak juz wejdzie taka nowelizacja to ja Cie zapraszam do mnie,
    najlepiej
    po 23:00. Dam Ci nawet klucze od zamka, troche stare i zle dopasowane ale
    przy odrobinie
    wprawy otworzysz nimi drzwi, zostawiajac przy okazji sliczne slady
    "majstrowania" przy zamku.
    To co wpadniesz w odwiedziny ?

    Daniel

  • 698. Data: 2006-08-01 10:38:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):

    > Gdzie? Bo chyba nie mówisz o Polsce?

    tak mowie o polsce, potafisz podac choc jeden art z procedury karnej
    ktora ma na celu ochron przestepcy?

    A co do obrony rozumiem ze procz bronienia powinno byc zzezwolenie na
    wykonanie wyroku smierci gdy nei ma zadnego zgrozenia?

    P.

  • 699. Data: 2006-08-01 10:41:40
    Od: news-atman <z...@i...usunto.pl>

    Przemek R. wrote:

    > Dlatego jezeli nie bylo z jego strony bezposredniego zagrozenia dla
    > zycia lub zdrowia osob 3cich to moim zdaniem to byl wyrok (glupota,
    > premedytacja, dla zasady, zemsta, tego nie wiem)

    1. Policjant mial prawo podejrzewać ze uciekający jest poszukiwanym
    przestępcą (odpowiadał przekazanemu rysopisowi).
    2. Zatrzymywany nie zastosował się do poleceń Policji i zaczął uciekać
    3. Podczas próby ucieczki próbował zabić (przejechać) umundurowanego
    funkcjonariusza Policji

    Tak więc zweryfikuj raz jeszcze swoje słowa:

    "jezeli nie bylo z jego strony bezposredniego zagrozenia dla zycia lub
    zdrowia osob 3cich..."

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d? s: a-- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E--- W- K- N+ DI+ V-

  • 700. Data: 2006-08-01 10:44:05
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Daniel Chlodzinski napisał(a):
> [...]
    > przy odrobinie
    > wprawy otworzysz nimi drzwi, zostawiajac przy okazji sliczne slady

    Podasz mi powód? Bo jakoś nie widzę...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____