  • 681. Data: 2006-08-01 09:15:10
    Temat: Re: Do Przemka R.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    flower napisał(a):
    > Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości
    > Dopóki
    > raz
    > lat
    > swiadczy
    > okolicy
    >
    > To co napisałeś świadczy tylko i wyłącznie o twojej - pardon - głupocie.
    > Jakie ma znaczenie czym się PORUSZAŁ 1.5 godziny wcześniej?

    a to swiadczy tylko o twoim debilizmie, skoro wiedzieli czym sie
    poruszal to nie mogli zallozyc ze zminil srodek lokomocji bo wtedy
    'pomylka' w ogole by w gre nie wchodzila.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 682. Data: 2006-08-01 09:16:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):
    > No i? Co to zmienia w ocenie postępowania zastrzelonego? Udawał bandytę
    > i spotkał go los bandyty. Przez nic innego jak własną głupotę. Jeszcze
    > raz podkreślam: przykre to, ale jeżeli dorosły człowiek nie myśli o
    > konsekwencjach własnych czynów to... w ogóle nie powinien wsiadać na
    > motocykl, bo tak samo mógł nie dopuszczać do siebie możliwości zabicia
    > kogoś innego na drodze.

    strzeajacy policjant jezlei strzelil gdy ten juz nie zagrazal jego zyciu
    zlamal prawo. Co bys tu nie wypisywal , wyniak to wprost z ustawy i
    rozporzadzenia dotyczacego uzycia broni.

    P.

  • 683. Data: 2006-08-01 09:20:54
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Przemek R. napisał(a):
    > strzeajacy policjant jezlei strzelil gdy ten juz nie zagrazal jego zyciu
    > zlamal prawo. Co bys tu nie wypisywal , wyniak to wprost z ustawy i
    > rozporzadzenia dotyczacego uzycia broni.

    Co nie zmienia faktu, że motocyklista poniósł konsekwencje własnej
    głupoty. Nie znam wszystkich okoliczności (sądzę, że podobnie jak Ty).
    Wina (podkreślam: moim zdaniem) ogólnie leży pewnie gdzieś pośrodku, ale
    - niestety - ze wskazaniem na motocyklistę, który całe zdarzenie
    sprowokował.
    Jak dla mnie EOT.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 684. Data: 2006-08-01 09:21:36
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):

    > Zamiast przecinka powinieneś użyć dwukropka. Wtedy byłoby poprawnie.
    > Ale jeśli ów blokers będzie latał po osiedlu i celował do ludzi bronią
    > (lub tylko niegroźną jej makietą), to dlaczego ma być chroniony?

    jezlei ów blokers schowa te makiete i bedzie zmierzal po schodach do
    swojego domu to mozesz go zastrzelic stojac gdzies z tylu ?

    P.

  • 685. Data: 2006-08-01 09:23:33
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "flower" <f...@w...pl> wrote in message

    > Jakie ma znaczenie czym się PORUSZAŁ 1.5 godziny wcześniej?
    > Identycznie byś się tu wymądrzał gdyby gościa puścili a po fakcie
    > okazało by się że to jednak on, tylko motor zmienił. Co za imbecyle ci
    > policjanci, nie?

    Pewnie ze imbecyle, zapewniam Cie ze gdyby przez blokade przejechal
    rower/samochod osobowy
    policja zachowalaby sie inaczej. Oni przystapili do poscigu z przekonaniem
    ze to jest ow sprawca
    napadu, bo byl na motorze. Szkoda ze nie wiedzieli na jakim, ale to wina
    kiepskiej komunikacji
    w samej policji i ich braku profesjonalizmu.

    Daniel

  • 686. Data: 2006-08-01 09:26:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):

    > Co nie zmienia faktu, że motocyklista poniósł konsekwencje własnej
    > głupoty.

    nie zmienia tez faktu ze policant przekroczyl uprawneinia i mozna nawet
    zmierzac w kierunku zabojstwa w zamiarze ewentualnym

> [...]
    > Wina (podkreślam: moim zdaniem) ogólnie leży pewnie gdzieś pośrodku, ale
    > - niestety - ze wskazaniem na motocyklistę, który całe zdarzenie

    temu nie przecze, dlatego wina policjanta tutaj w dosc istotnym stopniu
    maleje, ale robienei swietoszka z niego to pomylka.

    P.

  • 687. Data: 2006-08-01 09:30:48
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > jezlei ów blokers schowa te makiete i bedzie zmierzal po schodach do
    > swojego domu to mozesz go zastrzelic stojac gdzies z tylu ?

    Jeżeli sytuacja będzie wskazywała, że może np. iść aby zastrzelić
    sąsiada, to jak najbardziej. I nie mam ochoty już dyskutować na ten
    temat. Bandyci powinni wreszcie przestać być gatunkiem pod szczególną
    ochroną. Bandyta (lub udający bandytę) musi liczyć się z maksymalnym
    zagrożeniem dla siebie w związku ze swoim postępowaniem.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 688. Data: 2006-08-01 09:35:55
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Przemek R. napisał(a):
    > nie zmienia tez faktu ze policant przekroczyl uprawneinia i mozna nawet
    > zmierzac w kierunku zabojstwa w zamiarze ewentualnym

    W sumie to mi to lotto ;-)

    > temu nie przecze, dlatego wina policjanta tutaj w dosc istotnym stopniu
    > maleje, ale robienei swietoszka z niego to pomylka.

    Facet być może popełnił błąd. Ale ogólnie policja ma być silna w
    konfrontacji z bandytami, a nie odwrotnie.
    Myślę, że naprawdę wszystko co miałem do powiedzenia w tej sprawie już
    napisałem a i Twoje dalsze wywody niewiele wnoszą nowego, zatem ponownie
    proponuję EOT.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 689. Data: 2006-08-01 09:38:05
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > a to swiadczy tylko o twoim debilizmie, skoro wiedzieli czym sie
    > poruszal to nie mogli zallozyc ze zminil srodek lokomocji bo wtedy
    > 'pomylka' w ogole by w gre nie wchodzila.

    Czyli wystarczy zmienić środek lokomocji, i voila. Nowy Minister Spraw
    Wewnętrznych Przemek R. ma taką receptę dla biednych zatrzymywanych
    przestępców.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 690. Data: 2006-08-01 10:09:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Zajrzyj do ustawy o Policji i zobacz, w stosunku do sprawców jakich
    > przestępstw wolno użyć broni w celu ich zatrzymania. To są ciężkie
    > zbrodnie, a nie wykroczenia. I o tym piszemy.

    Aha. To tera policja orzeka na bieżąco, że podejrzany jest sprawcą i
    wykonuje wyrok? Komuś się marzy świat Sędziego Dredd'a?