  • Data: 2018-03-03 19:25:22
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 3 marca 2018 15:42:25 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Nie tyle podstawy, co obowiązek. Zrozum, że tę czynność robi się
    > (przynajmniej powinno) zawsze tak samo. Jeśli już podejmujesz kontrolę
    > osobistą, to ją w całości realizujesz. Po prostu tak jest skonstruowane
    > rozporządzenie.

    Którego nie doczytałeś do końca;)
    > Oczywiście jeszcze jest zdrowy rozsądek, ale w tym
    > wypadku również w tym zakresie nie przegięto.

    Jakoś mnie to nie dziwi ze akurat Ty tak uważasz
    Ale to kolejny raz jak dajesz się na mine wprowadzić

    > Zdziwili się, że facet w zimie na rowerze jedzie i podjęli interwencję.
    Dobrze że ostrzegleś bo ja nie tylko zimą na rowerze jeżdze ale np bez czapki chodze
    zimą a w upalne lato multiplą zamiast kabrioletem jeżdze
    Wg Ciebie powyższe powinno wywołać zdziwienie policjantów i dalej już po bandzie-
    szukamy moze coś znajdziemy a dioda nie miga to kamerka nie nagrywa;)
    Donieść powinieneś na moich lokalnych policjantów bo ich na moje szęście nie dziwi
    facet zimą bez czapki czy na rowerz
    > U nas ze dwa tygodnie temu dwóch oszołomów na rowerach robiło o 4 nad
    > ranem włamania do ŻABEK. Jak leci po kolei. Na rowerze mogli szybko się
    > przemykać osiedlami, a na mieście wcale wiele wolniej od samochodu nie
    > jeździ się rowerem. Znam wielu dilerów tytoniu i narkotyków z tych
    > powodów preferujących rowery. Stąd nie dziw się policjantom.

    Wszystkiemu winni cykliści przecież

    > Inaczej jest przy procesowym przeszukaniu. Wzywasz Kowalskiego do
    > wydania telefonu komórkowego nr IMEI takim i takim, i jeśli wyda, to nie
    > szukasz drugiego - bo nie ma po co.

    Podobnież dla dobra takiego typa lepiej mu zarzuty postawić ale pewnie ja się nie
    znam a prorok w tb głupoty gadał;)

    > Jak wpłynie skarga, to pewnie weryfikują. Osobiście nie opatruję się w
    > sposobie jej przeprowadzeni nieprawidłowości, a jedynie braku znajomości
    > prawa przez osoby "hajtujące" policjantów.

    A to co Shrek wyzej zacytował to znikamy?