  • Data: 2018-03-04 14:35:25
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-03-18 o 14:19, RadoslawF pisze:

    > Zapomnij o głupotach jakich cię ubecy nauczyli i wróć do szkółki
    > policyjnej. Tam ci wytłumaczą na czym polega uzasadnione podejrzenie.

    Czyli skończyły się argumenty merytoryczne i zaczynamy "wycieczki
    interpersonalne". Niestety nie znam żadnej osoby, która pracowałaby w UB
    i mogłaby mnie czegokolwiek nauczyć. Rozumiem, że Ciebie uczyli i masz
    od tego takie kłopoty ze zdrowiem. Przykro mi. Rozumiem Twą trudną
    sytuację, ale nie mogę Ci nic pomóc poza doradą, byś coś na uspokojenie
    zażył, albo udał sie do jakiegoś lekarza.