  • Data: 2018-03-04 14:44:38
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeczytałem. Rozumiem, że z jakiegoś powodu uważasz, że rowerzysta nie
    > mógł być sam swoim przedstawicielem. Uzasadnisz?

    Oczywiście - ponieważ nie jest ani przewoźnikiem, ani spedytorem ani
    agentem morskim - a tacy są wymienieni w rozporządzeniu.

    > No chyba, że nie był
    > przewoźnikiem swojego plecaka

    Oczywiście że nie był.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Przewo%C5%BAnik

    Cieszę się, że mogłem pomóc. Naprawdę nie macie szkoleń z tego na
    podstawie jakich przepisów działacie?

    Shrek