  • 11. Data: 2003-12-18 11:27:25
    Temat: [OT] Re: policja internetowa
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
    news:brs02b$c6c$1@inews.gazeta.pl...

    > Przecież to jest "wewnątrz" ?? :-) To jak ??

    Dzieki osiagnieciom japonskiej miniaturyzacji

    --
    SQLwysyn

  • 12. Data: 2003-12-18 17:04:25
    Temat: Re: policja internetowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tomek tarasiuk" <l...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:brqian$rna$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak można się bać zdarzenia które może ( choć nie musi) wystąpić
    rzadziej niż
    > raz na 20 lat. Tomek

    Przypuszczam, że znacznie zawyżyłeś prawdopodobieństwo. Tym nie mniej nie
    chciał byś raz na 20 lat pozbyć się komputera i zapłacić kilkudziesięciu
    tysięcy za oprogramowanie, które na nim miałeś. Po za tym, to tak jak w
    tym dowcipie o murzynach - nigdy nie wiadomo, czy akurat do mnie nie
    przyjdą jutro, a dopiero potem będzie trwało to 20 lat do następnego razu.

  • 13. Data: 2003-12-18 18:03:00
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "tomek tarasiuk" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak można się bać zdarzenia które może ( choć nie musi) wystąpić rzadziej
    niż
    > raz na 20 lat. Tomek

    ale konsekwencje finansowe moga byc znaczne...

    chodzil bys na codzien po miescie noszac w gotowiznie 200'000 PLN?
    w sumie prawdopodobienstwo napadu nie jest duze, ale niewielu jest az tak
    odwaznych, aby kusic los.

    p.
    W,