  • 11. Data: 2004-10-06 21:38:28
    Temat: Re: police
    Od: leon <L...@i...niespamuj.pl>

    > nic nie maja nagrane. To co zobaczyl to zapisal sobie w notatniku. Widzial
    > mnie 3 sekundy.
    ale posiadaja numery i to sad predzej policji da wiare. Dlaczego ?
    Posiadaja wieksza wiarygodnosc oraz udokumentowane zgloszenie.
    Jak dla mnie to wystarczy.
    piszesz w innym poscie ze kilka osob korzystalo - coz padnie na wlasciciela.

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło" - Łysa
    Śpiewaczka - Eugene Ionesco

  • 12. Data: 2004-10-06 21:45:38
    Od: " Bohdan" <d...@W...gazeta.pl>

    > Ciezko bedzie policji udowodnic ze to bylem ja.Nawet nie spisali swiadkow co
    > by poswiadczyli ze byl taki motocykl o takich numerach.Nic nie maja poza
    > numerami, ktore jak juz wczesniej napisalem mogli spisac z kazdego innego
    > motocykla.

    Właściciel musi wskazać, kto danego dnia o danej godzinie używał motocykla.

    Szczerze mówiąc podzielam pogląd policji i mam nadzieję, że dostaniesz sporą
    grzywnę.

  • 13. Data: 2004-10-06 21:47:36
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Bohdan" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    motocykla.

    > Szczerze mówiąc podzielam pogląd policji i mam nadzieję, że dostaniesz

    A za co grzywne?

  • 14. Data: 2004-10-06 21:48:48
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    sporą
    > grzywnę.Ale ja chce wskazac tylko jak syn Walesy dostalem pomrocznosci
    jasnej, i nie pamietam.

  • 15. Data: 2004-10-06 21:49:10
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "leon" <L...@i...niespamuj.pl> napisał w
    wiadomości news:ck1ol9$lgp$2@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Jak dla mnie to wystarczy.
    > piszesz w innym poscie ze kilka osob korzystalo - coz padnie na

    Jestes wlascicielem samochodu, pozyczasz go kumplom. Ktorys z nich potraca
    kobiete z dzieckiem na przejsciu dla pieszych . Kobieta i dziecko smierc na
    miejscu.Kumple nic nie mowia Ci o tym.Uciekaja z miejsca wypadku.Nie wiadomo
    ktory prowadzil Policja po numerach przychodzi do Ciebie. Ty mowisz ze
    pozyczyles kumplom, oni sie wypieraja.I co wlasciciel idzie do wiezienia?

  • 16. Data: 2004-10-06 21:56:23
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    adas <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Mialem kask dosc szczelny i wlaczony silnik. Nie slyszalem sygnalu. I nie
    > przyjechali na sygnale tylko to bylo takie pojedyncze ?uu.No i nie wiadomo
    > do kogo to bylo te ?uu bo stalo sporo ludzi i kilka motocykli.

    Ho hoooo... a ja kiedyś miałem w samochodzie muzykę puszczoną zbyt głośno i
    też nie słyszałem. I to jest jakieś usprawiedliwienie?

    P.

  • 17. Data: 2004-10-06 21:56:34
    Od: leon <L...@i...niespamuj.pl>

> [...]
    > wiadomo ktory prowadzil Policja po numerach przychodzi do Ciebie. Ty
    > mowisz ze pozyczyles kumplom, oni sie wypieraja.I co wlasciciel idzie do
    z reguly sie potrafi pozyczenie udowodnic - zeznania rodziny , kolegow itp.
    Niestety z mojej strony koncze dyskusje poniewaz zakrawa to juz na
    dokarmianie trolla.

  • 18. Data: 2004-10-06 21:58:33
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze chlopaki zaklocaja spokoj.Ja tam przyjezdzam na motocyklu i zatrzymuje
    > sie na chodniku.Za chwile podjezdza policja.Ja wlaczam silnik.Oni
    > podjezdzaja i wlaczaja jakies uu, ja w tym samym czasie
    odjezdzam.Sprawdzaja
    > chlopakom papiery itp, nikogo nie spisuja ale sie ciesza ze maja moje
    > numery.zadnych zdjec nie maja. nikt mnie nie zna.i cieszyli sie ze sie ze
    > mna spotkaja w sadzie grodzkim.
    >
    > Co Wy na to?
    >
    > A odjechalem bo myslalem ze zapomnialem portfela z dokumentami, a pozniej
    > zaczailem ze mam w plecaku.Ale juz bylem daleko.

    Okej, koniec tematu.Napisze jak sie zakonczylo a juz wiem ze nic nie
    bedzie:-)

  • 19. Data: 2004-10-06 21:59:27
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "leon" <L...@i...niespamuj.pl> napisał w
    wiadomości news:ck1pso$ef4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > z reguly sie potrafi pozyczenie udowodnic - zeznania rodziny , kolegow
    itp.
    > Niestety z mojej strony koncze dyskusje poniewaz zakrawa to juz na
    > dokarmianie trolla.
    Mylisz sie. Po to jest grupa dyskusyjna zeby dyskutowac a to wlasnie
    robilismy.Ale juz wystarczy.
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2004-10-07 06:29:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    -- >
    > Ho hoooo... a ja kiedyś miałem w samochodzie muzykę puszczoną zbyt
    głośno i
    > też nie słyszałem. I to jest jakieś usprawiedliwienie?

    ale czy wtedy policja staje w miejscu czy jedzie za Toba?
    Bo tu nikt zanikim nie jechal.

    P.