  • 21. Data: 2004-10-07 06:47:02
    Temat: Re: police
    Od: Zdzis <Z...@n...gazeta.pl>

    > acha czyli jezeli jada na dwu pasmówce rownolegle dwa samochody i
    > policjant machne lizakiem to tez mozesz jechac bo nie wiadomo na kogo
    > macha? twoim obowiazkiem jest poczekac do wyjasnienia sytuacji

    Zrobienie łuu jest zatrzymywaniem? Serio pytam, bo nie wiem.
    Takie łuu slyszy przeciez zwykle dziesiatki, jezeli nie setki osob - kazdy
    sie musi zatrzymac? To przeciez wygladaloby jak taka jedna zabawa z mojego
    dziecinstwa, ze na haslo, wszyscy musza zamienic sie w "slup soli".
    Pytam bez zadnej zlosilwosci - po prostu w celach poznawczych.

    Zdzisio

  • 22. Data: 2004-10-07 14:21:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    .Ale ja chce wskazac tylko jak syn Walesy dostalem pomrocznosci
    > jasnej, i nie pamietam.

    No i powiesz to Sądowi.
    A Sąd jak zechce to poza grzywną jeszcze prawko zabierze;)
    Szukasz porady czy pocieszenia?

    Pzdr
    Leszek

  • 23. Data: 2004-10-07 16:29:37
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > No i powiesz to Sądowi.
    > A Sąd jak zechce to poza grzywną jeszcze prawko zabierze;)
    Nic z tego nie bedzie.
    Pozdro nic nie szukam