  • 1. Data: 2004-10-06 18:39:38
    Temat: Niedostepne nazwy firmy
    Od: a...@s...sk

    Witam
    Chcialbym zalozyc firme i zarejestrowac ja pod nazwa "prokurator". Czy ktos sie
    orientuje, czy nazwa taka przejdzie podczas procesu rejestracji, czy sa pewne nazwy
    zastrezezone niejako z urzedu i niedostepne dla zwyklego smiertelnika?
    Z gory dziekuje za wszelaka pomoc
    Mariusz

    ------- reklama ---------------------------------------
    http://webhosting.szm.sk - AKCIA, REKLAMA ZADARMO, NESKUTOCNE ZLAVY
    Ziskaj vlastnu domenu, webstranku www.xxxxxx.sk a vlastne maily
    c...@x...sk v cenach uz od 80Sk/mesiac.

  • 2. Data: 2004-10-08 17:25:00
    Temat: Re: Niedostepne nazwy firmy
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik <a...@s...sk> napisał w wiadomości

> [...]
    czy sa pewne nazwy zastrezezone niejako z urzedu i niedostepne dla zwyklego

    Spotkałem się z firmą "Agencja Wywiadu i Rozpoznania" Sp. z o.o. czy SA już
    nie pamiętam.
    Obawiam się, że nie da rady zarejestrować firmy pod nazwą "Prokurator" tak
    samo raczej nie da rady zarejestrować firmy "Ambasada".

    Jako ciekawostkę mogę podać, ze Ambasada Brazylii przy ul. Poselskiej w
    Warszawie uzyskała nr REGON i NIP.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@B...pl <wytnij BBBB gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 3. Data: 2004-10-09 19:12:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Oct 2004 a...@s...sk wrote:

    >+ Chcialbym zalozyc firme i zarejestrowac ja pod nazwa "prokurator".
    >+ Czy ktos sie orientuje, czy nazwa taka przejdzie podczas procesu
    >+ rejestracji,

    ...nie wiem czy TA.

    >+ czy sa pewne nazwy zastrezezone niejako z urzedu i niedostepne
    >+ dla zwyklego smiertelnika?

    AFAIK 2 grupy:
    1. "niedostepne", zdaje się że "policja" nie przejdzie :]
    2. wiążącę się z konkretnymi obowiązkami, nazwa WYMUSZA spełnianie
    określonych warunków; "hotel" czy "towarzystwo ubezpieczeniowe"
    muszą stosować się do przepisów szczegółowych, ale "dom
    noclegowy" może dowolnie sprzedawać pietruszkę oraz remontować
    wagony (sypialne ;)).

    pozdrowienia, Gotfryd