  • 1. Data: 2004-10-06 18:38:36
    Temat: umowa wynajmu mieszkania
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Witam
    Jakie punkty powinna zawierać umowa najmu mieszkania a jakich unikać?

    Może ktoś też podpowie co jest konieczne do zameldowania się (na pobyt
    czasowy) w wynajmowanym mieszkaniu?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2004-10-06 20:51:42
    Temat: Re: umowa wynajmu mieszkania
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 06 Oct 2004 20:38:36 +0200, Marcin Lubojański
    <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> wrote:

    >Jakie punkty powinna zawierać umowa najmu mieszkania a jakich unikać?
    To zalezy czy jestes wynajmujacym czy najemca! :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2004-10-06 21:00:10
    Od: "M" <m...@o...pl>

    > Witam
    > Jakie punkty powinna zawierać umowa najmu mieszkania a jakich unikać?

    Jak chcesz moge Ci wyslac przykladowa umowe najmu (jest to moja umowa ktora
    podpisywalam jakis czas temu jako najmujaca). Tak bedzie prosciej, bo
    wymienianie tego wszystkiego to... strata czasu :-) Jak chcesz to skontaktuj
    sie ze mna na gg (moj numer - 2472803) to sie domowimy

    > Może ktoś też podpowie co jest konieczne do zameldowania się (na pobyt
    > czasowy) w wynajmowanym mieszkaniu?

    Proste - musisz miec zgode wlasciciela mieszkania

    Pozdr.

  • 4. Data: 2004-10-06 21:15:48
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    WAM napisał(a):

    > To zalezy czy jestes wynajmujacym czy najemca! :)

    Najemcą.