  • Data: 2011-10-10 08:10:28
    Temat: Re: pogryzienie na terenie zamknietej posesji
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale np. uratowany w razie pożaru czy zawału to byś chciał zostać? Czy
    > może jednak wykażesz się konsekwencją w poglądach i będziesz cichutko
    > konał w płomieniach lub grzecznie trzymając się za zamierające serce?

    Wtedy otworzę bramę, zamnknę psy i wyłączę miny:->
    Pomijam, że miny to Twój wynalazek.

    > Dla homo sarmatius-zaściankowus, takiego jak ty, wszystko co nie jest po
    > jego myśli to jest "sovieticus".

    Udowodnij.

    > I niestety nadal pokutuje postawa
    > "szlachcic na zagrodzie równy wojewodzie" - tudzież pogląd Gawła
    > "wolność Tomku w swoim domku".

    Nie "wolność", tylko "wolnoć" czyli "wolno ci".

    I nie dorabiaj mi poglądów. Moje brzmią: "Wolność mojej pięści kończy się
    tam, gdzie zaczyna się wolność Twojego nosa". Tylko tyle i aż tyle. Nie
    liczę na to, że zrozumiesz, ale to już Twój problem.