  • Data: 2011-10-10 13:40:07
    Temat: Re: pogryzienie na terenie zamknietej posesji
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-10 15:25, Henry(k) pisze:

    > Prawo broniące właściciela i własności już jest. I jest uczciwe bo
    > ogranicza się do realnych zagrożeń, a nie fobii "żeby mi się nikt obcy na
    > podwórko nie właził".

    Sorry, ale naprawdę jesteś tak ograniczony, żeby nie widzieć związku
    pzyczynowo-skutkowego pomiędzy włóczeniem się każdego kto ma ochotę po
    cudzym ogrodzonym terenie a, jak to nazywasz "realnymi zagrożeniami"?
    Jak niby zamierzasz odfiltrować kogoś kto "tylko chciał sobie
    pozwiedzać" od kogoś kto przyszedł np. gwizdnąć grila zza domu czy
    kosiarkę czy "wyczyścić" garaż, bo może też przypadkiem być otwarty? To
    nie fobie tylko prewencja i "dochowanie staranności w zabezpieczeniu
    mienia", bez którego żadne TU nie wypłaci Ci odszkodowania gdy Cię
    okradną tacy, co według Twoich dziwnych zasad przyszli sobie połazić.
    Jest płot i brama, jest tabliczka z informacją o psach i są psy. Zostań
    po właściwej stronie płotu to nic się nie stanie - to jest uczciwy i
    prosty przekaz.

    > Nie trzeba, wystarczy dowód. Polecam. Tylko ja bym to chciał w PL bo tu też
    > ładnie.

    A ja bym chciał rozbić namiot w Łazienkach, tam też ładnie..Ojej, ale
    nie pozwalają, gonią, mandat chcą pisać! Dlaczego?!?!
    To może wejdę z moim namiotem poobozować na trawniku tego domku obok.
    Grila zrobię, parę piwek, a potem radośnie zostawię resztki, butelki,
    puszki, papiery, popiół właścicielowi, niech wie że byłem i niech sobie
    posprząda, a ja poszukam następnej miejscówki. Pięęęęęękna idea.
    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: