  • Data: 2011-10-10 07:50:02
    Temat: Re: pogryzienie na terenie zamknietej posesji
    Od: Tapatik <t...@b...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > A jakie to kraje? Bo to by oznaczało (w twojej interpretacji
    > "wtargnięcia") że mógłbym w takim kraju zostawić otwartą furtkę, zaczaić
    > się w w krzakach i zabijać każdego, kto wejście na mój teren przez taką
    > otwartą furtkę.

    USA. Cudzoziemiec wlazł na teren farmy i próbował zapytać się o drogę.
    Farmer zawołał w slangu "freeze" zamiast "stop", po czym zastrzelił
    delikwenta. Został uniewinniony przez sąd. Przynajmniej tak kiedyś w
    gazecie wyczytałem.
    Od razu zaznaczam - było to w czasach przedinternetowych, więc linkiem
    nie dysponuję. Wycinkiem z gazety też nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik