  • 61. Data: 2006-02-16 02:49:10
    Temat: Re: poglądy czy przestępstwo
    Od: truman <h...@w...com>

    On Thu, 16 Feb 2006 01:35:31 +0100
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > barakuda [###b...@p...onet.pl.###] napisał:
    >
    > Ograniczenie ustawą takich badań daje w sumie głosicielom tych teorii
    > do ręki argument trudny do odparcia. Nie mogą oni dowieść swojej
    > racji, bo ustawa im tego zabrania. A dać im pole do popisu i niech
    > udowodnią, że nie było Oświęcimia. Zobaczymy, jak to zrobią.
    >
    > Obliczenia, na podstawie których szacuje się, ile osób mogło zginąć w
    > komorach gazowych nie mają większego sensu. Z grubsza rzecz biorąc
    > wiemy ile ludzi zamordowano. Uważam za mało istotne, czy akurat ich
    > gazem wytruto, czy poderżnięto gardła albo zastrzelono. To już kwestia
> [...]

    Nie.

    Akademicka.

  • 62. Data: 2006-02-16 02:53:22
    Od: truman <h...@w...com>

    On Wed, 15 Feb 2006 13:49:58 +0100
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

> [...]
    > możliwość zapoznania się z każdą "wersją" historii, nawet tą "nieco"
    > odbiegającą od prawdy (oczywiście poza szkołą ;) ), chociażby po to,
    > żeby nauczyć się samodzielnie myśleć i oddzielać ziarno od plew, a nie
    > bezkrytycznie pokładać wiarę w to, co słyszą (no, ale samodzielne
    > myślenie obywateli to chyba ostatnia rzecz, jakiej chcą rządzący -
    > jeszcze ludzie przestaliby się na "kiełbasy wyborcze" nabierać).
    >
    > Tak samo wszelkie "indeksy ksiąg zakazanych" są IMHO bezsensowne - idę o
    > zakłąd, że jakbym nawet 10x przeczytał "Mein kampf" nazista by się ze

    ...ale mozesz dowiedziec sie ze ksiazka to kicz literacki.
    I nie bedzie mozna Toba manipulowac...

    (zresztą nawet z ciekawości zacząłem czytać, ale jest to

  • 63. Data: 2006-02-16 03:04:07
    Od: truman <h...@w...com>

    On Wed, 15 Feb 2006 19:00:11 +0100
    Michał Wilk <m...@o...pl> wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:43f3680b$1@news.home.net.pl...

    > A jednak przynosi to wiele szkody - chociazby warto zwrocic uwage na
    > propagowanie w swiecie zwrotu "polskie obozy koncentracyjne"

    Czy sugerujesz ze jestes debilem na poziomie Gardockiego,
    uwazajac ze orzecznictwo "niezawislego" Gardockiego z PRL-bis
    wplynie na rutynowe zwroty w artykulach The New York Times poza "jego" jurysdykcja?

    > Dla kogo bylo to oczywiste? Czy bylo to niezbitym faktem?

    Dla obywateli pod okupacja Franka.

    Ot, tak na poczatek drogi Historyku...

    > Ci ludzie (nie tylko przeciez ofiary II wojny swiatowej, ale tez polskiej
    > bezpieki po wojnie) przezyli horror, przez wiele lat to co przezyli
    > stanowilo tabu w zyciu publicznym, niech chociaz teraz, w wolnej Polsce moga
    > zyc ze swiadomoscia, ze ich krzywdy nie beda zapomniane czy przeinaczone.

    a co z milionami ofiar katolickiej Inkwizycji, ktorym calkiem otwarcie
    zaprzecza "doktor" Konik w swoim "dziele" "W obronie Inwkizycji"?...

    a co z tysiacami ofiar Inkwizycji?

  • 64. Data: 2006-02-16 03:33:27
    Od: truman <h...@w...com>

    On Thu, 16 Feb 2006 03:06:34 +0100
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Zniesławienie może zaszkodzić dość konkretnie, bo może zaszkodzić danej
    > osobie w dalszym normalnym życiu.
    >
    > Np. zwyzywam Cię od pedofili przed lokalnym komitetem rodzicielskim,
    > część może uwierzy i nie dostaniesz roboty w szkole (powiedzmy, że
    > jesteś nauczycielem ;) )

    ale to bedzie pomowieniem, a nie wyrazaniem opinii.

  • 65. Data: 2006-02-16 08:09:17
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

> [...]
    > racji, bo ustawa im tego zabrania. A dać im pole do popisu i niech
    > udowodnią, że nie było Oświęcimia. Zobaczymy, jak to zrobią.

    Problem w tym, ze oni wyglaszaja swoje sady bez jakiegokolwiek oparcia w
    nauce, bez badan, bez dowodow. Jest to czysta zlosliwosc, badan nikt nie
    zakazuje

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 66. Data: 2006-02-16 09:31:33
    Temat: Re: pogl?dy czy przest?pstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> wrote:

    > raz, nikt nie widzial wprowadczania do tych konkretnych komor.

    a skad wiesz mistrzu ?

    > Jak to nie tworzyl? Wydawal wyroki i interpretacje politycznych wyrokow, czy nie?

    to nie jest tworzene prawa, prawo tworza politycy

  • 67. Data: 2006-02-16 09:35:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ale nie w ten sposób.
    >
    > Bo równie dobrze można by wysnuć teorię, że osoba uparcie twierdząca, że
    > Ziemia jest płaska dąży do wznowienia palenia na stosach czarownic oraz
    > ludzi twierdzących, że Ziemia jest kulą.
    >
    > I co? Ich też do więzienia? Żeby zdeptać niebezpieczny ruch w zarodku?

    w tym konretnym przypadku rzeczywiscie troche przesadzone, ale mam tu
    glownie na mysli przestepstwa np z art 256 jak i wzelkiegfo rodzaju
    publiczne pomowienia.
    Jezeli sie tego nie zdepcze to pozniej przchodzi taki kameleon na grupe
    i pluje dzien w dzien na czlowieka ktoremu chociazby z racji zajmowanego
    stanowiska nalezy sie szacunek. Lub w przypadku propagowania faszyzmu
    wzelkiego rodzaju 'Klan'y.

    P.

  • 68. Data: 2006-02-16 17:21:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Michał Wilk [###m...@o...pl.###] napisał:

> [...]
    oparcia w
    > nauce, bez badan, bez dowodow. Jest to czysta zlosliwosc, badan nikt

    To akurat moim zdaniem żaden problem. Uwierzą im tylko głupcy w tej
    sytuacji.

  • 69. Data: 2006-02-17 02:16:39
    Od: car <g...@l...com>

    On Thu, 16 Feb 2006 18:21:00 +0100
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > oparcia w
    > nie
    >
    > To akurat moim zdaniem żaden problem. Uwierzą im tylko głupcy w tej
    > sytuacji.

    Ale glupcy powinni byc manipulowani przez nas, a nie przez kogo innego...

  • 70. Data: 2006-02-17 02:22:27
    Temat: Re: poglÂądy czy przestĂŞpstwo
    Od: car <g...@l...com>

    On Thu, 16 Feb 2006 10:31:33 +0100

    pl> wrote:

    > a skad wiesz mistrzu ?

    Udowadnia ten kto przedstawia teze.

    "Wspomnienia" Elli Wiesela z Aushwitz leza w ksiegarniach na polkach
    oznaczonych "fikcja literacja".

    Ciekawe dlaczego...

    > to nie jest tworzene prawa, prawo tworza politycy

    Pewnie dowiedziales sie tego z technikum hotelarskim?