  • 51. Data: 2004-09-06 09:50:22
    Temat: Re: podawanie adresu e-mail na grupach, czy jest legalne?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:chfsia$mms$1@news2.ipartners.pl...

    > Arnolda B., zwanego buzdyganem, nikt nie rozumie :)
    > (może poza niektórymi psychiatrami ;) )

    Istnieje uzasadnione podejrzenie, że sam siebie nie rozumie.
    Ot, taki bełkot popaprańca.

    Pzdr
    Leszek

  • 52. Data: 2004-09-06 09:52:30
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik vipek600 napisał:

    > czyli teraz porównałeś Arka do Arnolda B. ?

    Odnosze wrażenie, że właśnie to zrobił ;>
    LOL

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS => Black 525 tds E-34 rej.RP XXXXX *PMS Edition* PRRC =>

  • 53. Data: 2004-09-06 10:03:20
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Nie, chodziło mi o ten adres:

    Mam pare adresow specjalnie do przyjmowania spamu ;-) Inaczej nie
    podawalbym ich w jawnej postaci.

  • 54. Data: 2004-09-06 10:09:11
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > Mam pare adresow specjalnie do przyjmowania spamu ;-) Inaczej nie
    > podawalbym ich w jawnej postaci.

    To i ja pochwalę się ;)

    B...@o...pl ;)

  • 55. Data: 2004-09-06 12:33:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    vipek600 wrote:

    > czyli teraz porównałeś Arka do Arnolda B. ?

    Ano. Jak kartofel do ziemniaka.

  • 56. Data: 2004-09-06 13:31:04
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    v...@W...fm news:chhbp4$hd6$1@news.onet.pl

    > czyli teraz porównałeś Arka do Arnolda B. ?

    Einsteinie, to ta sama osoba.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 57. Data: 2004-09-06 13:31:43
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@t...gazeta.p

    Czym sie rozni podanie emaila raz od kilka razy>

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 58. Data: 2004-09-06 20:35:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Może Andrzej Lawa kiedyś będzie się wstydził tego co tu
    <news:chfsia$mms$1@news2.ipartners.pl> powiedział...

    > Arnolda B., zwanego buzdyganem, nikt nie rozumie :)
    > (może poza niektórymi psychiatrami ;) )

    Pewien jego koleś, Tomasz K., też niczego nie rozumiał a tu proszę - już
    ma wyrok (fakt, że jeszcze nieprawomocny ale zawsze coś...)

    --
    pozdrawiam :-) Olgierd
    JID: o...@j...org

  • 59. Data: 2004-09-06 22:44:27
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@W...pl>

    Tak przysłuchuję się tej dyskusji i...

    Mam propozycję :-)))

    PAX VOBISCUM!

    Ludzie, opanujcie się - człowiek zwraca się z konkretnym pytaniem i od razu
    dostaje po łbie. Wiem, że to nieprzyjemne, bo sam od Was tak dostałem :-(

    Więc mam propozycję - albo się kochamy, albo... wydać ostrą amunicję :-)))

    Maciej Ślużyński
    Skąd to wiem?
    http://helion.pl/ksiazki/marpbm.htm

  • 60. Data: 2004-09-07 08:00:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pewien jego koleś, Tomasz K., też niczego nie rozumiał a tu proszę - już
    > ma wyrok (fakt, że jeszcze nieprawomocny ale zawsze coś...)

    a co to za jeden i za co ma wyrok?

    P.