  • 11. Data: 2008-05-12 06:23:04
    Temat: Re: po co wezwanie
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "marcela" <m...@o...pl> napisał
    >To jest kw czyli kradzież.

    Kradzież - drobna kradzież.

    >Ktoś chce mnie w coś wkopać ?

    Niekoniecznie, jesteś świadkiem.

    >Nie
    >przypominam sobie, żebym była świadkiem jakieś kradzieży.

    Może będziesz świadkiem, że kradzieży nie było. Albo, że obwiniony był w tym
    samym czasie gdzie indziej (albi). A może jesteś pokrzywdzonym, a nic nie
    wiesz?

  • 12. Data: 2008-05-12 10:27:29
    Od: marcela <m...@o...pl>

    On 12 Maj, 08:23, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > samym czasie gdzie indziej (albi). A może jesteś pokrzywdzonym, a nic nie

    Już wiem o co chodzi, chłopak który kupił ode mnie samochód w marcu
    coś zbroił a ja figuruję jeszcze jako właściciel tego auta.
    Muszę wziąźć umowę sprzedaży.
    Dalej nie wiem o co chodzi.

  • 13. Data: 2008-05-12 10:51:05
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "marcela" <m...@o...pl> napisał
    >Już wiem o co chodzi, chłopak który kupił ode mnie samochód w marcu
    >coś zbroił

    Jak znam życie to ukradł paliwo lub coś ze stacji benzynowej...

    >a ja figuruję jeszcze jako właściciel tego auta.

    Gdzie figurujesz, nie wyrejestrowałeś? Ile dni minęło?

  • 14. Data: 2008-05-12 15:08:25
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Piotr [trzykoty] w <news:g097eq$lkl$1@z-news.pwr.wroc.pl>:

    > Użytkownik "marcela" <m...@o...pl> napisał
    > nie wyrejestrowałeś?

    Jak mogła wyrejestrować, skoro sprzedała, a nie utraciła/zezłomowała

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 15. Data: 2008-05-12 16:12:38
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    'Tom N' pisze:

    > Jak mogła wyrejestrować, skoro sprzedała, a nie utraciła/zezłomowała

    Nie tyle "wyrejestrować" ale zgłosić zbycie pojazdu.

    Art. 78 PoRD
    "[...]
    2. Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany zawiadomić w
    terminie nieprzekraczającym 30 dni starostę o:
    1) nabyciu lub zbyciu pojazdu;
    2) zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w
    dowodzie rejestracyjnym."

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 16. Data: 2008-05-12 18:56:05
    Od: marcela <m...@o...pl>

    On 12 Maj, 18:12, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

> [...]
    > 1) nabyciu lub zbyciu pojazdu;
    > 2) zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w

    Kogo miałabym zawiadomić ? Jakiego starostę ? Mieszkam w dużym
    mieście, z tego co wiem to kupujący musi zgłosić a ja nie.
    On tego nie zrobił, rozrabia jeżdżąc tym autem a mnie teraz będą
    ciągać po komisariatach.Mówiłam komisarzowi przez tel żeby mi głowy
    nie zawracali a on mnie mówił "kochana pani no musi pani przyjść"

  • 17. Data: 2008-05-12 19:42:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    marcela w
    sc.googlegroups.com>:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^
    > Kogo miałabym zawiadomić ? Jakiego starostę ?
    > Mieszkam w dużym mieście

    To powiadom organ, który wydał dowód rejestracyjny

    > z tego co wiem to kupujący musi zgłosić a ja nie.

    Widzisz o podkreślone ^^^?

    > On tego nie zrobił, rozrabia jeżdżąc tym autem a mnie teraz będą
    > ciągać po komisariatach.

    To jest koszt niedopełnienia obowiązku z PoRD -- niby kary nie ma, są tylko
    konsekwencje, takie jak np. te, których doświadczasz.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 18. Data: 2008-05-13 07:15:59
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał

    No właśnie.... błąd w myśleniu.

    > To jest koszt niedopełnienia obowiązku z PoRD -- niby kary nie ma, są
    > tylko
    > konsekwencje, takie jak np. te, których doświadczasz.

    A art. 97kw by nie przeszedł jako inne wykroczenie?