    From: marcela <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: po co wezwanie
    Date: Mon, 12 May 2008 11:56:05 -0700 (PDT)

    On 12 Maj, 18:12, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Nie tyle "wyrejestrować" ale zgłosić zbycie pojazdu.
    >
    > Art. 78 PoRD
    > "[...]
    > 2. Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany zawiadomić w
    > terminie nieprzekraczającym 30 dni starostę o:
    > 1) nabyciu lub zbyciu pojazdu;
    > 2) zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w
    > dowodzie rejestracyjnym."
    >

    > GG: 5303813

    Kogo miałabym zawiadomić ? Jakiego starostę ? Mieszkam w dużym
    mieście, z tego co wiem to kupujący musi zgłosić a ja nie.
    On tego nie zrobił, rozrabia jeżdżąc tym autem a mnie teraz będą
    ciągać po komisariatach.Mówiłam komisarzowi przez tel żeby mi głowy
    nie zawracali a on mnie mówił "kochana pani no musi pani przyjść"