  • 1. Data: 2008-05-11 14:50:31
    Temat: pozew u umozliwienie zamieszkania ? - jak to fachowo nazwac ?
    Od: Krzysiek <p...@t...pl>

    Witam,
    potrzebuje wzor lub fachowa nazwe pozwu przeciwko wlascicielowi
    mieszkania ktory kilka lat temu wymusil na mnie wyprowadzke z tego
    lokalu nadal mam staly meldunek w tym mieszkaniu.
    jestem jedyna osoba tam zameldowana na stale. potrzebuje pozew o
    umozliwienie mieszkania mi w lokalu gdzie mam meldunek.

    czy moge wejsc z policja ?
    wywazyc drzwi i tam zmieszkac ? od konca maja mieszkanie bedzie puste -
    obecnie jest wynajmowane

    POMOCY !!!!!

  • 2. Data: 2008-05-11 15:42:54
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Krzysiek pisze:
> [...]
    >
    > czy moge wejsc z policja ?
    > wywazyc drzwi i tam zmieszkac ? od konca maja mieszkanie bedzie puste -

    dlaczego chcesz wejsc do nie swojego mieszkania?

    dlaczego nie zglosiles zmiany miejsca zameldowania?

  • 3. Data: 2008-05-11 15:45:22
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Krzysiek <p...@t...pl> napisal:
    > mieszkania ktory kilka lat temu wymusil na mnie wyprowadzke z tego
    > lokalu nadal mam staly meldunek w tym mieszkaniu.

    To popelniles wykroczenie nie aktualizujac meldunku.

    > jestem jedyna osoba tam zameldowana na stale.

    Twoj meldunek jest niezgodny ze stanem faktycznym.
    To, ze jestes jedyna osoba nie ma znaczenia.

    > potrzebuje pozew o umozliwienie mieszkania mi
    > w lokalu gdzie mam meldunek.

    A od kiedy formalny meldunek jest podstawa do prawna
    do zamieszkania? Odwrotnie: to jest tylko forma
    powiadomienia administracji panstwowej, gdzie mieszkasz.
    Uprawnien w zasadzie nie daje ci zadnych.

    > czy moge wejsc z policja ?

    A masz wyrok sadowy, ktory ci to umozliwia?
    W przeciwnym razie policja cie zignoruje.

    > wywazyc drzwi i tam zmieszkac?

    A tu bedzie klasyczny wlam i uzyskasz zamieszkanie,
    ale w areszcie.

    > od konca maja mieszkanie bedzie puste -

    Masz ochote bawic sie w squattera?

    > obecnie jest wynajmowane

    No i co z tego? Wlaciciel ma prawo robic ze swoja
    wlasnoscia, co mu sie podoba. Nic tobie do tego.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2008-05-11 15:54:34
    Od: Krzysiek <p...@t...pl>

    Garvey pisze:

    > dlaczego chcesz wejsc do nie swojego mieszkania?
    >
    > dlaczego nie zglosiles zmiany miejsca zameldowania?

    poniewaz mam tam staly meldunek
    nie mam obecnie gdzie mieszkac - tulam sie po wynajetych lokalach nie
    stac mnie na nie

  • 5. Data: 2008-05-11 16:13:31
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Krzysiek pisze:

    > poniewaz mam tam staly meldunek

    Ktorego nie powinienes juz dawno miec. Popelniles wykroczenie nie
    dopelniajac obowiazku medlunkowego.

    > nie mam obecnie gdzie mieszkac - tulam sie po wynajetych lokalach nie
    > stac mnie na nie

    I to znaczy ze masz zamieszkac w mieszkaniu nie swoim tylko dlatego ze
    nie dopelniles obowiazku meldunkowego? Jaki masz tytul prawny w ogole do
    tego lokalu ze chcesz tam sie wprowadzic?

    Jacek Kustra

  • 6. Data: 2008-05-11 18:24:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    Z czego zamierzasz wywieść swoje prawo do pobytu w tym lokalu? Bo co do
    zasady, jak już inni napisali zameldowanie masz tam nielegalne i jeśli się
    urzędowo przyznasz, ze kilka lat tam nie mieszkasz, to nie dość, ze
    stracisz to zameldowanie, to jeszcze grozi Ci grzywna do 5.000 zł.

  • 7. Data: 2008-05-11 22:41:34
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > czy moge wejsc z policja ?

    LOL ... az mi wstyd ze masz to samo imię. Powinienes mieć na imię
    Gracjan a na nazwisko Roztocki :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/