  • 1. Data: 2008-05-11 17:15:25
    Temat: po co wezwanie
    Od: marcela <m...@o...pl>

    otrzymałam wezwanie na policję na drugim końcu miasta, gdzie nigdy nie
    byłam jako świadek wykroczenia paragraf 119 kodeksu.O co chodzi, nic
    sobie nie przypominam, żadnej bójki ani człowieka namiawiającego do
    złych czynów.Może to pomyłka, dziwne.

  • 2. Data: 2008-05-11 18:15:17
    Temat: Re: po co wezwanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marcela" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    Jechać, albo przynajmniej zadzwonić i zapytać.

  • 3. Data: 2008-05-11 18:25:57
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

[...]

    ----
    Art. 119 kw to kradzież a nie bójka. Możesz występować jako sprawca,
    ofiara, świadek - zrób rachunek sumienia to może skojarzysz o co
    chodzi ;)

  • 4. Data: 2008-05-11 18:49:12
    Od: marcela <m...@o...pl>

    On 11 Maj, 20:25, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "marcela" <m...@o...pl> napisał
    >

    > Art. 119 kw to kradzież a nie bójka. Możesz występować jako sprawca,
    > ofiara, świadek - zrób rachunek sumienia to może skojarzysz o co
    > chodzi ;)

    Przeczytałam, że jest to wykroczenie polegające na pobiciu lub groźby
    przeciw grupie lub jednej osobie mające na względzie min inne
    wyznanie, rasę, narodowość, poglądy itp
    I jest zaznaczone, że jestem świadkiem, jaki sprawca ? Pojadę jako
    świadek a oni mnie złapią jako sprawcę ? e tam

  • 5. Data: 2008-05-11 18:49:45
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

> [...]

    > Art. 119 kw to kradzież a nie bójka. Możesz występować jako sprawca,
    > ofiara, świadek - zrób rachunek sumienia to może skojarzysz o co

    A może kk? Wtedy rasizm i okolice.

    --
    http://www.chmurka.net/ 2:480/138 [[:pl:user:gophi]]

  • 6. Data: 2008-05-11 18:51:27
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    marcela <m...@o...pl> wrote:

    > Przeczytałam, że jest to wykroczenie polegające na pobiciu lub groźby
    > przeciw grupie lub jednej osobie mające na względzie min inne
    > wyznanie, rasę, narodowość, poglądy itp

    Czyli kodeks karny.

    > I jest zaznaczone, że jestem świadkiem, jaki sprawca ? Pojadę jako
    > świadek a oni mnie złapią jako sprawcę ? e tam

    Jechać musisz.

    --
    http://www.chmurka.net/ 2:480/138 [[:pl:user:gophi]]

  • 7. Data: 2008-05-11 18:57:08
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid>
    napisał

    > A może kk? Wtedy rasizm i okolice.

    Była mowa o wykroczeniu.

  • 8. Data: 2008-05-11 19:36:14
    Od: marcela <m...@o...pl>

    On 11 Maj, 20:57, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid>
    > napisał

    > Była mowa o wykroczeniu.

    To jest kw czyli kradzież.Ktoś chce mnie w coś wkopać ? Nie
    przypominam sobie, żebym była świadkiem jakieś kradzieży.
    Może to moja nowa koleżanka z pracy, która ma ciągle jakieś problemy,
    jutro pójdę do pracy to ją przycisnę do ściany.

  • 9. Data: 2008-05-11 19:41:24
    Temat: Re: po co wezwanie [OT]
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Adam Wysocki pisze:
    > Jechać musisz.

    W pełni się zgadzam, że nasza wciąż chwalebnie socjalistyczna ojczyzna
    lubi dysponować i szastać własnością, prawami i czasem nie swoim a
    obywateli.

    mspanc
    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 10. Data: 2008-05-11 19:55:36
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "marcela" <m...@o...pl> napisał

    > To jest kw czyli kradzież.Ktoś chce mnie w coś wkopać ?
    > Nie przypominam sobie, żebym była świadkiem jakieś kradzieży.

    Jak pójdziesz na komisariat to najprawdopodobniej się dowiesz.
    A jak nie pójdziesz to będziesz miała kłopoty.

    > Może to moja nowa koleżanka z pracy, która ma ciągle jakieś
    > problemy, jutro pójdę do pracy to ją przycisnę do ściany.

    Naruszenie nietykalności jest przestępwstewm ;>