  • 11. Data: 2006-10-02 18:45:17
    Temat: Re: płatne parkowanie-Szczecin, wezwanie do zapłaty
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 2 Oct 2006 19:40:40 +0200, ===Tomy=== <nic@z_tego.com> wrote:

    >Mowa o automacie do bilecików :-)
    W Szczecinie z tego co wiem nie ma automatow do biletow. Tylko zywe.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 12. Data: 2006-10-02 18:47:04
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    ===Tomy=== <nic@z_tego.com> napisał:

    >Oczywiście, kontrolujący spisuje nr.rej. wozu i w dalszych czynnościach
    >ustalają właściciela pojazdu.
    Ale po ustaleniu właściciela, należy go jeszcze wezwać, aby ustalić
    kto (kierowcę) pojazd zostawił, a opłaty nie wniósł.
    Z treści listu wynika, że właściciele nikt nie "odpytywał" i tak
    naprawdę nie ustalono winnego.

    --
    Artur Golański

  • 13. Data: 2006-10-02 19:24:02
    Od: Anna <s...@w...nie.pl>

    "paweł37" <paweł37@onet.pl> napisał:

    > za parkowanie w mieście za 2002 rok.
    Roszczenie przedawnia sie po trzech latach.
    Mieli na to czas do konca 2005 r.

    Anna

  • 14. Data: 2006-10-02 19:24:24
    Od: "paweł37" <paweł37@onet.pl>

> [...]
    > kto (kierowcę) pojazd zostawił, a opłaty nie wniósł.
    > Z treści listu wynika, że właściciele nikt nie "odpytywał" i tak

    w Szczecinie z góry przyjmuje się , że zawsze kieruje właściciel i nikt
    nikogo o to nie pyta. Jakby było mało tego jakim cudem mam pamiętać kto
    prowadził moje auto 4 lata temu, 30 września o godz. 12,50.

  • 15. Data: 2006-10-02 19:40:32
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Mon, 02 Oct 2006 20:45:17 +0200, na pl.soc.prawo, WAM napisał(a):

    > W Szczecinie z tego co wiem nie ma automatow do biletow. Tylko zywe.

    100%, że jest.
    Kurde, że ja nie pamiętam tej ulicy.
    Możesz sprawdzić: (Mc w Sz-nie)
    - Niepodległości 18/21
    - Al. Wojska Polskiego 39
    - Struga (tutaj zapewne nie, bo to wylotówka ze Szczecina, którą znam)
    - Południowa 21
    - Hangarowa
    - Al. Wojska Polskiego 39

    Przy którejś z tych zostałem trafiony.
    Dodam, że bardzo blisko od tej ulicy jest do Galaxy.
    Będę 13 października to na 100% podjadę i się upewnię (jak będzie
    konieczność parkowania to 2x sprawdzę czy nic nie stoi) :)))

    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 16. Data: 2006-10-02 20:41:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > jaką rozprawę?

    Oj, informacji o "zaocznym" wyroku.

  • 17. Data: 2006-10-03 07:24:42
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Oj, informacji o "zaocznym" wyroku.

    a to nie jest w trybie egzekucji administracyjnej?

    KG

  • 18. Data: 2006-10-03 09:13:14
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "paweł37" <paweł37@onet.pl> napisał:

    >w Szczecinie z góry przyjmuje się , że zawsze kieruje właściciel
    W takim razie jest to najprostszy sposób, aby uchylić się od żądania
    zapłaty.

    > jakim cudem mam pamiętać kto prowadził moje auto 4 lata temu
    A ten obowiązek nakłada na ciebie ustawa PoRD (tylko czy ktoś cię o to
    pytał? Nie!). Więcej czytaj tu: http://artgola.webpark.pl/winny.htm

    --
    Artur Golański

  • 19. Data: 2006-10-03 13:57:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > a to nie jest w trybie egzekucji administracyjnej?

    Ale najpierw sąd musi orzec o winie, czyż nie?

    Jakby podpisał mandat - to OK.

    Ale normalnie to przecież każde wykroczenie z ruchem drogowym - jak się
    nie przyjmie mandatu - idzie przez sąd grodzki...

  • 20. Data: 2006-10-03 14:13:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Ale normalnie to przecież każde wykroczenie z ruchem drogowym - jak się
    > nie przyjmie mandatu - idzie przez sąd grodzki...

    Ale czy tu chodzi o wykroczenie czy o opłatę związaną z parkowaniem?

    KG