  • 1. Data: 2006-10-01 19:35:07
    Temat: płatne parkowanie-Szczecin, wezwanie do zapłaty
    Od: "paweł37" <paweł37@onet.pl>

    dostałem właśnie wezwanie do zapłaty 400 zł. za parkowanie w mieście za 2002
    rok. na jeszcze mój stary samochód. Jest to tytuł wykonawczy i w przypadku
    nie zapłacenia piszą że zostanie wszczęta w stosunku do mnie egzekucja. Czy
    jest jakieś wyjscie, co dalej, czy ktoś miał już podobny przypadek, czy
    można się odwoływać ?
    liczę na pomoc

  • 2. Data: 2006-10-01 20:38:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    paweł37 wrote:
> [...]
    > jest jakieś wyjscie, co dalej, czy ktoś miał już podobny przypadek, czy

    A parkowałeś? I dlaczego nie dostawałeś wezwań na rozprawę?

  • 3. Data: 2006-10-02 06:37:08
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 01 Oct 2006 22:38:15 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A parkowałeś? I dlaczego nie dostawałeś wezwań na rozprawę?

    Pewnie też jak i ja po powrocie do auta zastał za szybą wezwanie do zapłaty
    za brak widocznego biletu w strefie płatnego parkowania.

    W zeszłym roku również w Szczecinie zostałem namierzony za brak opłaty
    parkingowej (nie zauważyłem automatu zastawionego przez dużego busa).
    Koszt "mandatu" to 30 zł z terminem płatności 14 dni.
    Z tego co pamiętam na mandacie była informacja, że w przypadku
    niezapłacenia w wyznaczonym terminie podjęta zostanie egzekucja.
    Zapłaciłem od razu bo od znajomych osób mieszkających w Szczecinie wiem, że
    takie praktyki są stosowane bodajże od 2000 roku i są zgodne z literą
    prawa. Na rozprawy nie wysyłają żadnych wezwań, zawiadomień.
    To chyba działa podobnie jak z mandatami karnymi.
    W końcu po jakimś czasie do drzwi puka Pan "wizytator".

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 4. Data: 2006-10-02 06:38:08
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    > z terminem płatności 14 dni.

    Przepraszam, winno być 7 dni.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 5. Data: 2006-10-02 08:16:56
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > A parkowałeś? I dlaczego nie dostawałeś wezwań na rozprawę?

    jaką rozprawę?

    KG

  • 6. Data: 2006-10-02 08:29:11
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    ===Tomy=== <nic@z_tego.com> napisał:

    >Pewnie też jak i ja po powrocie do auta zastał za szybą wezwanie do zapłaty
    >za brak widocznego biletu w strefie płatnego parkowania.
    Tyle, że do zapłaty wzywają jego, a nie tego kto tam zaparkował.

    --
    Artur Golański

  • 7. Data: 2006-10-02 08:50:14
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 02 Oct 2006 10:29:11 +0200, Artur Golanski napisał(a):

    > Tyle, że do zapłaty wzywają jego, a nie tego kto tam zaparkował.

    Oczywiście, kontrolujący spisuje nr.rej. wozu i w dalszych czynnościach
    ustalają właściciela pojazdu.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 8. Data: 2006-10-02 14:44:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 2 Oct 2006 08:37:08 +0200, ===Tomy=== <nic@z_tego.com> wrote:

    >W zeszłym roku również w Szczecinie zostałem namierzony za brak opłaty
    >parkingowej (nie zauważyłem automatu zastawionego przez dużego busa).
    Hm, to w Szczecinie sa gdzies automaty dot. parkowania? Prosze o
    wskazanie gdzie (mniej wiecej). Chyba ze chodzi Ci o zywy automat na 2
    nogach?

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 9. Data: 2006-10-02 17:40:40
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Mon, 02 Oct 2006 16:44:31 +0200, na pl.soc.prawo, WAM napisał(a):

    > Hm, to w Szczecinie sa gdzies automaty dot. parkowania? Prosze o
    > wskazanie gdzie (mniej wiecej). Chyba ze chodzi Ci o zywy automat na 2
    > nogach?

    Mowa o automacie do bilecików :-)
    Nie pamiętam nazwy ulicy, koło McDonald'sa.
    Mały lokalik w dzielnicy gdzie są stare kamienice.
    W Szczecinie bywam gościnnie.
    Parking wydzielony z części chodnikowej.
    Może znajdę kiedyś ów wezwanie to sprawdzę ulicę :)

    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 10. Data: 2006-10-02 17:55:19
    Od: "paweł37" <paweł37@onet.pl>

> [...]
    > To chyba działa podobnie jak z mandatami karnymi.
    > W końcu po jakimś czasie do drzwi puka Pan "wizytator".

    może dostałem bilet możę nie już nie pamiętam, nawet nie pamiętam czy to na
    pewno ja czy może była żona, co z tego jak jest to tutuł wyko0nawczy, mogą
    ze mnie ściągnąć to kasę czy nie ? A nade wszystko dlaczego karany jest
    właściciel samachodu a nie kierowca ?