  • 1. Data: 2005-05-30 14:38:45
    Temat: piramidy i naciąganie
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    witam Was
    Poraz kolejny spotykam sie z "możliwością zarobienia" która polega na
    zapłaceniu za coś a pozniej szukaniu jeleni którzy też zapłacą. Jak udupić
    takich co wyskakują z taką oferta?

  • 2. Data: 2005-05-30 14:57:23
    Temat: Re: piramidy i naciąganie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kuba D. wrote:
    > witam Was
    > Poraz kolejny spotykam sie z "możliwością zarobienia" która polega na
    > zapłaceniu za coś a pozniej szukaniu jeleni którzy też zapłacą. Jak udupić
    > takich co wyskakują z taką oferta?

    nie ciągnąć łańcuszka, im szybciej się go utrąci tym mniej się
    rozprzestrzenia.

  • 3. Data: 2005-05-30 15:03:08
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    a jak go uciąć przy samej D?

  • 4. Data: 2005-05-30 15:14:37
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > a jak go uci?ć przy samej D?

    Donos do prokuratury ... badz uczciwym obywatelem i donies ;)

  • 5. Data: 2005-05-30 19:07:43
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > Donos do prokuratury ... badz uczciwym obywatelem i donies ;)

    A ja spotkałem się z firmą która działa dokładnie na zasadzie piramidy tylko
    że owa wpłata to niby opłata za kurs, a że kosztuje on ok 2500 euro to inna
    sprawa, ale chyba wolno im sprzedawać za ile chcą. Tak to właśnie omijają
    chyba prawo.
    Grzegorz