  • 1. Data: 2004-10-01 22:15:43
    Temat: "piramidka"
    Od: "Sebastian" <j...@o...pl>

    Czy piramidka jest legalna w polsce?

  • 2. Data: 2004-10-01 22:18:27
    Temat: Re: "piramidka"
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Sebastian napisał(a):

    > Czy piramidka jest legalna w polsce?

    Owszem. Nie ma zakazu budowania piramid.

    j.

  • 3. Data: 2004-10-01 22:29:38
    Od: "Sebastian" <j...@o...pl>

    Przepraszam za niejasne wyraznie.
    tzn"piramidka" czyli wysylanie listow/odbieranie/czerpanie kozysci
    finasowych itp.

  • 4. Data: 2004-10-01 22:31:40
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik Sebastian <j...@o...pl> w poscie
    news:cjkloi$266f$1@mamut.aster.pl napisal, co nastepuje:

    > Przepraszam za niejasne wyraznie.
    > tzn"piramidka" czyli wysylanie listow/odbieranie/czerpanie kozysci
    > finasowych itp.

    Aha - czyli masz na mysli prace gonca ???
    - nie slyszalem, by grozily za to jakies szczegolne sankcje...

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 5. Data: 2004-10-01 22:36:07
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Sebastian napisał:

    > Przepraszam za niejasne wyraznie.

    Nie ma w polsce zakazu czerpania korzyści majątkowych ... Ja pracuję, i
    jeszcze mnie nie posadzili ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 6. Data: 2004-10-01 22:42:57
    Od: "Van Tommy" <tsleczka@[nospam]polbox.com>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał

    > Owszem. Nie ma zakazu budowania piramid.

    Ale trzeba jednak przejść barierę prawa budowlanego. Niedaleko Wrocka
    postawili sobie taką niewielką piramidkę w ogródku, sąsiedzi zakapowali, że
    bez pozwolenia (albo zgłoszenia, nie pamiętam, czego tam miasto sobie
    chciało) i klapa, rozbierać trzeba było...
    Czyli nie tak całkiem z tymi piramidkami, nie tak całkiem...
    Van T.

  • 7. Data: 2004-10-02 17:26:58
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Van Tommy" <tsleczka@[nospam]polbox.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > chciało) i klapa, rozbierać trzeba było...
    > Czyli nie tak całkiem z tymi piramidkami, nie tak całkiem...

    No a do tego gdybysmy ja chcieli wykorzystac zgodnie z pierwotnym
    przeznaczeniem i pochowac w niej wypatroszonego dziadka - kolejne problemy.
    Takze faktycznie, nie tak prosto z tymi piramidkami.

    --
    You and me and the devil makes three,
    don't need no other lovin' babe

  • 8. Data: 2004-10-02 20:58:39
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 2 Oct 2004 00:29:38 +0200, Sebastian naskrobał(a):

    > Przepraszam za niejasne wyraznie.
    > tzn"piramidka" czyli wysylanie listow/odbieranie/czerpanie kozysci
    > finasowych itp.

    zależy od tego czy się łapie na wyłudzenie czy nie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 9. Data: 2004-10-03 12:04:44
    Od: "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl>

    > zgodnie z pierwotnym
    > przeznaczeniem i pochowac

    piramidy to nie grobowce.

    --
    Miałem, ale sprzedałem http://tinyurl.com/46nbg
    "Jestem Jim, ale większość mówi na mnie - Jim"

  • 10. Data: 2004-10-03 16:17:34
    Temat: Re[OT]: "piramidka"
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > piramidy to nie grobowce.

    Skad wiec komnaty grobowe?
    Skad mumie?
    Skad bogate wyposazenie majace sluzyc pochowanemu w przyszlym zyciu?
    Chyba, ze bardziej przekonuje Cie teoria przedstawiona w "Kosmicznych
    Wrotach".

    --
    Młodzińcze co wahasz się jak żyć,
    Nie namyślając się , wzór ci podam bliski,