  • 1. Data: 2003-04-29 22:08:10
    Temat: piracka gra i oryginalny numer seryjny...
    Od: DimmuR <d...@k...chip.pl>

    Witam!!

    Nie wiedziałem za bardzo jak zatytułować posta. Sprawa wygląda tak:

    Kiedyś (dawno temu) miałem piracką grę XXX oraz dodatek do niej YYY.
    Jednakże finanse pozwoliły mi zakupić oryginał i tak też zrobiłem.
    Tak się niefortunnie składa że kupiłem oryginalną grę XXX ale w wersji
    angielskiej (tak jak chciałem) a oryginalny dodatek niestety w wersji PL.

    Mam więc
    XXX - ANG
    YYY - PL

    I teraz moje pytanie.
    Czy mogę zainstalowć JEDNĄ z kombinacji
    XXX - ANG (oryginał)
    YYY - ANG (pirat ale z oryginalnym serialem)

    lub

    XXX - PL (pirat z oryginalnym serialem)
    YYY - PL (oryginał)

    Czy jest to legalne? Zaznaczam że w obu przypadkach posiadam zakupony
    nośnik i licencję oraz numery seryjne.

    --
    \!/ GG: #2940543
    ( @ @ ) Registered Linux user: #277278

  • 2. Data: 2003-04-29 22:31:37
    Temat: Re: piracka gra i oryginalny numer seryjny...
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "DimmuR" <d...@k...chip.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > XXX - PL (pirat z oryginalnym serialem)
    > YYY - PL (oryginał)
    >
    > Czy jest to legalne? Zaznaczam że w obu przypadkach posiadam zakupony

    Przeczytaj załączoną licencję. Zadzwoń/napisz do producenta.

  • 3. Data: 2003-04-29 23:56:19
    Od: DimmuR <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik KK napisał:
    > Przeczytaj załączoną licencję. Zadzwoń/napisz do producenta.

    Na każdej licencji jaką czytałem (a czytam wszystkie) pisze że klucza
    można uzywać tylko z tą wersją...
    Mógłbym mówić że np. oryginał się uszkodził i dlatego używam kopii.
    Chciałem się jednak dowiedzieć jak to wygląda w rzeczywistości
    (porównując do niedawnego wątku

  • 4. Data: 2003-04-30 04:52:36
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "DimmuR" <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Mógłbym mówić że np. oryginał się uszkodził i dlatego używam kopii.
    > Chciałem się jednak dowiedzieć jak to wygląda w rzeczywistości

    nie uzywasz kopii, uzywasz innego softu, gra w wersji oryginalnej to jedno,
    a w wersji ze zmienionym jezykiem to juz jakby inna para kaloszy, ktos to
    spolszczenie musial zrobic,

    jesli by to odnieszc do zwyklego oprogramowania, a spolszczenie potraktowac
    jako wyzsza wersje, to posiadajac kod od wersji pl mozesz uzywac wersji ang
    ale nie odwrotnie, a na 100% dowiesz sie tego u dystrybutora

  • 5. Data: 2003-04-30 05:08:43
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Na każdej licencji jaką czytałem (a czytam wszystkie) pisze że klucza
    > można uzywać tylko z tą wersją...

    No to sobie sam odpowiedziałeś.
    Nadal zadzwoń do producenta z pytaniem, cy dotyczy to wersji gry, czy wersji
    językowej.

  • 6. Data: 2003-04-30 05:10:12
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "SzerszeN" <s...@t...pl> wrote in message

> [...]
    ang
    > ale nie odwrotnie, a na 100% dowiesz sie tego u dystrybutora

    A skąd wiesz, że program był spolszczany, a nie 'zangielszczany'.

    Tak nie można myśleć.

  • 7. Data: 2003-04-30 13:24:27
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A skąd wiesz, że program był spolszczany, a nie 'zangielszczany'.
    >
    > Tak nie można myśleć.

    tak zalozylem :)
    ale jesli bylo odwrotnie co malo prawdopodobne, to sytuacja jest analogiczna