  • Date: Wed, 30 Apr 2003 00:08:10 +0200
    From: DimmuR <d...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: piracka gra i oryginalny numer seryjny...

    Witam!!

    Nie wiedziałem za bardzo jak zatytułować posta. Sprawa wygląda tak:

    Kiedyś (dawno temu) miałem piracką grę XXX oraz dodatek do niej YYY.
    Jednakże finanse pozwoliły mi zakupić oryginał i tak też zrobiłem.
    Tak się niefortunnie składa że kupiłem oryginalną grę XXX ale w wersji
    angielskiej (tak jak chciałem) a oryginalny dodatek niestety w wersji PL.

    Mam więc
    XXX - ANG
    YYY - PL

    I teraz moje pytanie.
    Czy mogę zainstalowć JEDNĄ z kombinacji
    XXX - ANG (oryginał)
    YYY - ANG (pirat ale z oryginalnym serialem)

    lub

    XXX - PL (pirat z oryginalnym serialem)
    YYY - PL (oryginał)

    Czy jest to legalne? Zaznaczam że w obu przypadkach posiadam zakupony
    nośnik i licencję oraz numery seryjne.

    --
    \!/ GG: #2940543
    ( @ @ ) Registered Linux user: #277278