    From: "SzerszeN" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piracka gra i oryginalny numer seryjny...
    Date: Wed, 30 Apr 2003 04:52:36 GMT

    Użytkownik "DimmuR" <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:3eaf111c@news.vogel.pl...
    > Mógłbym mówić że np. oryginał się uszkodził i dlatego używam kopii.
    > Chciałem się jednak dowiedzieć jak to wygląda w rzeczywistości

    nie uzywasz kopii, uzywasz innego softu, gra w wersji oryginalnej to jedno,
    a w wersji ze zmienionym jezykiem to juz jakby inna para kaloszy, ktos to
    spolszczenie musial zrobic,

    jesli by to odnieszc do zwyklego oprogramowania, a spolszczenie potraktowac
    jako wyzsza wersje, to posiadajac kod od wersji pl mozesz uzywac wersji ang
    ale nie odwrotnie, a na 100% dowiesz sie tego u dystrybutora