  • 1. Data: 2006-12-07 09:44:44
    Temat: pies a kaganiec
    Od: martz <m...@a...pl>

    witam,

    czy wyprowadzajac psa na spacer mam obowiazek bezwzglednie zakladac mu
    kaganiec? dzis spisywal mnie patrol prewencjuszy - podstawa bylo to ze
    pies nie mial kaganca (na smyczy byl) a wedlug oceny patrolu cytuje
    "wyglada agresywnie" (bokser, brak na liscie ras agresywnych).

    --
    martz.waw.pl

  • 2. Data: 2006-12-07 10:00:45
    Temat: Re: pies a kaganiec
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > pies nie mial kaganca (na smyczy byl) a wedlug oceny patrolu cytuje
    > "wyglada agresywnie" (bokser, brak na liscie ras agresywnych).

    Co to znaczy "spisywał"?

  • 3. Data: 2006-12-07 10:13:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    martz wrote:
> [...]
    > pies nie mial kaganca (na smyczy byl) a wedlug oceny patrolu cytuje
    > "wyglada agresywnie" (bokser, brak na liscie ras agresywnych).

    Zależy od lokalnych przepisów.

  • 4. Data: 2006-12-07 10:30:47
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    > Co to znaczy "spisywał"?

    www.google.pl

    spisać - spisywać
    1. <ułożyć tekst pisany z notatek, wspomnień itp.>
    2. <ułożyć tekst według określonego wzoru, zamieszczając w nim niezbędne
    dane>
    3. <przepisać z czegoś jakieś teksty>
    4. <odpisać od kogoś rozwiązane zadanie szkolne>
    5. <sporządzić spis>

  • 5. Data: 2006-12-07 10:37:51
    Od: martz <m...@a...pl>

    Użytkownik g...@p...onet.pl napisał:

    > Co to znaczy "spisywał"?

    dane, do notatnika. ale nie to jest trescia pytania.

    --
    martz.waw.pl

  • 6. Data: 2006-12-07 10:59:38
    Od: g...@p...onet.pl

    > dane, do notatnika. ale nie to jest trescia pytania.

    To zależy od przepisów miejscowych. W jakiej miejscowości to było?

  • 7. Data: 2006-12-07 11:12:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "martz" <m...@a...pl> napisal w wiadomosci

    > czy wyprowadzajac psa na spacer mam obowiazek bezwzglednie zakladac mu
    > kaganiec?

    wzgledem prawa pies powinien byc w kagancu albo na smyczy, do wyboru, psy
    ras uznanych za agresywne, maja byc i w kagancu i na szmyczy, moga to
    zmienic rozporzadzenia lokalne, wiec musialbyc sie zorientowac jak to jest
    u ciebie na miejscu, najprawdopodobniej spisujacy cie sami nie lapia sie
    co i jak, dlatego tylko cie spisali bez wystawiania mandatu, na drugi raz
    popros o podstawe prawana i podyskutuj z panami upewniajac sie wczesniej
    jak to wyglada na twoim "podworku" ;)

  • 8. Data: 2006-12-07 11:24:23
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-12-07 10:44 +0200, Użytkownik martz napisał :
> [...]
    > pies nie mial kaganca (na smyczy byl) a wedlug oceny patrolu cytuje
    > "wyglada agresywnie" (bokser, brak na liscie ras agresywnych).

    Jakby Ci chcieli wystawic mandat to nie przyjmuj, tylko do sadu z tym.
    Tylko najpierw rzeczywiscie znaj przepisy lokalne. W Krk na przyklad
    jest zapis, ze psy mozna spuszczac ze smyczy (w kagancu) w miejscach
    rzadko uczeszczanych (czy jakos tak). No to ja bym chciala definicje
    tego miejsca zobaczyc:-)

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/

  • 9. Data: 2006-12-07 11:59:00
    Od: martz <m...@a...pl>

    Użytkownik Jacek P. Urbanowicz napisał:
    > www.google.pl

    nie ucz, nie ucz.. googlowalem ale straszny smietnik z tego wychodzi.

  • 10. Data: 2006-12-07 11:59:59
    Od: martz <m...@a...pl>

    > To zależy od przepisów miejscowych. W jakiej miejscowości to było?

    no wlasnie. bo samorzady potrafia to zmienic. rzecz miala sie w warszawie.
    a w ogole smorzady moga zaostrzyc dany przepis czy naprzyklad go tez
    zlagodzic?

    --
    martz.waw.pl