  • 1. Data: 2004-07-30 16:58:54
    Temat: pierwszenstwo pierwokupu
    Od: Rafal Czekiel <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    Moje pytanie dotyczy "pierwszenstwa pierwokupu". O ile wiem taki
    przywilej ma Skarb Panstwa lub jednostka samorzadu terytorialnego w
    scisle okreslonych w ustawie przypadkach jesli chodzi o wykup przy
    wywlaszczeniach. Nie wiem jak to wyglada dokladniej. Chicialbym sie
    dowiedziec czy:
    - komornik zajmuje auto, zostaje ono wycenione i wystawione na
    licytacji; auto nalezy do mojego ojca; czy "ja" jako jego syn mam prawo
    pierwszenstwa pierwokupu?

    pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2004-07-30 17:07:14
    Temat: Re: pierwszenstwo pierwokupu
    Od: Wiktor <w...@l...WYTNIJ.com>

    Dnia Fri, 30 Jul 2004 18:58:54 +0200, Rafal Czekiel napisał(a):

    > wywlaszczeniach.
    > - komornik zajmuje auto

    A co ma wspólnego wywłaszczenie z egzekucją prowadzoną przez komornika?

    > licytacji; auto nalezy do mojego ojca; czy "ja" jako jego syn mam prawo
    > pierwszenstwa pierwokupu?

    Nie.

    --
    Wiktor