  • 1. Data: 2004-07-30 15:10:08
    Temat: simlock
    Od: "Carlos" <c...@i...net.pl>

    Mam telefon Nokia sciagam blokade simlock telefon sie psuje pol roku po tym
    zabiegu ale z innego powodu ( cos z wyswietlaczem) serwis odsyla telefon
    powod to samodzielne zdjecie blokady. Skutek utrata gwarancji. Co wy na to ?
    Czy moga tak zrobic ? jak zmusic ich do bezplatnej naprawy telefonu ??

  • 2. Data: 2004-07-30 15:27:08
    Temat: Re: simlock
    Od: <t...@n...wp.pl>

> [...]
    ?
    > Czy moga tak zrobic ? jak zmusic ich do bezplatnej naprawy telefonu ??
    Oj, chyba moga. W umowie powinna byc o tym informacja. Z tego, co wiem
    wszyscy operatorzy tak robia, tzn. zdjety simlock= koniec gwarancji.

    Pozdrawiam,
    Talthen

  • 3. Data: 2004-07-30 15:27:32
    Od: "Poison64" <poison64@_SASASA_op.pl>

> [...]
    ?
    > Czy moga tak zrobic ? jak zmusic ich do bezplatnej naprawy telefonu ??

    nozem lub bronia palna :>
    jak sciagnales simlocka to mozesz pomarzyc :/
    znam wielu, ktorzy probowali walczyc, ale z mizernym
    skutkiem niestety...

    --
    Poison64
    http://www.poison64.prv.pl/

  • 4. Data: 2004-07-31 03:30:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cedogd$4jc$1@nemesis.news.tpi.pl>, Carlos wrote:
> [...]
    > powod to samodzielne zdjecie blokady. Skutek utrata gwarancji. Co wy na to ?

    Mogą jeśli tak stoi w warunkach gwarancji.

    > jak zmusic ich do bezplatnej naprawy telefonu ??

    Zareklamuj z tytułu niezgodności z umową.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2004-07-31 09:28:51
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    ?
    > Czy moga tak zrobic ? jak zmusic ich do bezplatnej naprawy telefonu ??

    tam gdzie Ci zdjęli niech założą spowrotem, jezeli naprawa wysiwetlacza nie
    bedzie tansza.

    P.

  • 6. Data: 2004-07-31 13:43:12
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:cedogd$4jc$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik: *Carlos* napisał(a):

> [...]
    > odsyla telefon powod to samodzielne zdjecie blokady. Skutek utrata
    > gwarancji. Co wy na to ? Czy moga tak zrobic ? jak zmusic ich do

    Możesz iść w zaparte, że nie ściągałeś i nie wiedziałeś, że nie ma
    simlocka. Poza tym jeśli w warunkach gwarancji nic nie ma że ważna jest
    łącznie z dowodem zakupu, to nie będą mieli dowodu na to, że telefon był
    kupiony w promocji i że powiniem mieć simlock. Ja miałem do niedawana
    telefon N6310 i tam nie było nic o konieczności posiadania dowodu zakupu
    (i w tym czasie oddałem go do serwisu w celu aktualizacji oprogramowania
    i nikt nie chciał żadnego paragonu), teraz mam N6310i i już taki zapis
    jest :/ Gorzej jeśli już Ci anulowali tą gwarancję.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 7. Data: 2004-07-31 19:07:37
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Carlos" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ?
    > Czy moga tak zrobic ? jak zmusic ich do bezplatnej naprawy telefonu ??

    Mogą.
    Na przyszłość-po ściągnięciu simlocka,jeśli telefon nawali(niezwiązane z
    usunięciem blokady) to "założ" ją ponownie(procedura jest taka sama jak przy
    "usunięciu")

    Ceberebek

  • 8. Data: 2004-07-31 19:09:50
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> napisał w wiadomości

    [ciach]

> [...]
    > i nikt nie chciał żadnego paragonu), teraz mam N6310i i już taki zapis
    > jest :/ Gorzej jeśli już Ci anulowali tą gwarancję.

    Troche OT
    Jaki soft posiadasz w 6310i?
    Czy masz problemy przy wysyłaniu sms'ów-wieszanie się telefonu przy zbyt
    szybkim operowaniu w menu "Wiadomości"?

    ceberebek

  • 9. Data: 2004-08-01 09:57:40
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:cegqrv$t$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik: *Ceberebek* napisał(a):

    > Jaki soft posiadasz w 6310i?
    > Czy masz problemy przy wysyłaniu sms'ów-wieszanie się telefonu przy
    zbyt
    > szybkim operowaniu w menu "Wiadomości"?

    V5.52 (z 13.04.04), a więc chyba na chwilę obecną najnowszy. Problemów
    jak do tej pory żadnych nie mam. Zauważyłem tylko, że znacznie wolniej
    niż w 6310 odczytuje się spis zawartości skrzynki odbiorczej. A jeśli
    masz wcześniejszy firmware i telefon jest na gwarancji, to jest to dobry
    powód do jego aktualizacji.
    Big Jack

    --
    //////