  • 1. Data: 2004-07-30 16:39:22
    Temat: dofinansowanie do wczasów
    Od: "Lingam" <p...@p...onet.pl>

    Bardzo prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu: jestem nauczycielem, który
    otrzymał już tegoroczne świadczenie urlopowe ustanowione Kartą Nauczyciela i
    ubiega się o dofinansowanie do wczasów z ZFŚS za siebie i dziecko (na wczasy
    jest rachunek VAT). W szkolnej księgowości uzyskałam informację, że owo
    świadczenie urlopowe jest równoznaczne z dofinansowaniem do pobytu za moją
    osobę i mogę jedynie ubiegać się o dopłatę do pobytu dziecka. Czy ta Pani
    miała rację? Dodam jeszcze, że spełniam wszystkie warunki jeżeli chodzi o
    dochód na członka rodziny (jest bardzo niski), a w szkolnym regulaminie ZFŚS
    nie ma informacji, że wypłata świadczenie urlopowego wyklucza dofinansowanie
    do wczasów.

    Julia B.