    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pieniadze i ich zwrot
    Date: Tue, 02 Nov 2004 13:55:28 +0100

    Dnia Tue, 2 Nov 2004 13:31:14 +0100, pamana <p...@w...pl> napisał:

    > sytuacja wyglada tak : narzeczony zrobił przelew na konto z hasłem
    > :"wpłata własna" ,związek sie rozpadł a on chce oddanie kasy (co jest
    > oczywiscte) ,dziewczyna spłac w ratach a on straszy ją odsetkami,
    > brakiem
    > regularnyvch wpływów na jego konto ,straszy komornikiem itp .
    > co kryje sie pod hasłem: wpłata własna"?

    Może sobie straszyć. Wpłata własna to jest termin wpisywany wówczas, gdy
    nie ma żadnego szczególnego tytułu zasilenia konta.

    > on uwaza te pieniadze jako kredyt a ona nie podpisywała zadnego paierka
    > na kredyt czy pozyczkę ,co robic?

    Na razie to on ma problem. Musi udowodnić jaka była podstawa przelewu. Bez
    pisemnej umowy będzie mu trudno. Mógłby uderzać co najwyżej od strony
    bezpodstawnego wzbogacenia.

    --
    Falkenstein