  • Data: 2004-11-02 15:04:23
    Temat: Re: pieniadze i ich zwrot
    Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co z moralną stroną? Nie wiem za co były te pieniądze. Ale czy autorka
    > postu
    > nie powinna ich zwrócić dobrowolnie?

    pieniadze chciała oddac dobrowolnie w ratach ale najgorsze jest to ze on ja
    straszył komornikiem itp ,spłacila juz wszytsko (pieniadze przelał jej na
    jej konto bo potrzebowała na mieszkanie-nie chciała ich ale on jej przelał)
    ,chodzi o sam fakt -gosc jest prawnikiem -chciał sobei chyba poćwiczyc na
    niej.
    thx .
    p.