  • 1. Data: 2012-03-18 10:15:42
    Temat: Re: pedofilia :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2012 11:18, gierrro pisze:
    > Tak apropos pewnego obrazka z kwejka:
    >
    > Czy gdybym udostępniał _swoje_ _własne_ nagie zdjęcia z dzieciństwa,
    > podlegał bym pod ściganie za rozpowszechnianie dziecięcej pornografii?

    Zasadniczo nagie zdjęcia w neutralnym kontekście nie są pornografią.

    Ale oczywiście są debile, którzy chcieliby założyć spodnie Dawidowi
    dłuta Michała Anioła...

  • 2. Data: 2012-03-18 10:18:38
    Temat: pedofilia :)
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    Tak apropos pewnego obrazka z kwejka:

    Czy gdybym udostępniał _swoje_ _własne_ nagie zdjęcia z dzieciństwa,
    podlegał bym pod ściganie za rozpowszechnianie dziecięcej pornografii?

    :)

  • 3. Data: 2012-03-18 10:21:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2012 11:28, gierrro pisze:

    > No mało gramatycznie mi się napisało, ale wiadomo o co kaman. I nie
    > chodzi o to, czy zdjęcie gołego dziecka jest już pornografią - załóżmy,
    > że jest.

    No to załóżmy, że zdjęcie marchewki jest pornografią...

  • 4. Data: 2012-03-18 10:28:46
    Od: gierrro <g...@g...pl>

  • 5. Data: 2012-03-18 10:37:04
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    W dniu 2012-03-18 11:15, Andrzej Lawa pisze:

    > Zasadniczo nagie zdjęcia w neutralnym kontekście nie są pornografią.

    A wyobrażasz sobie co się stanie jak np. postawisz www i umieścisz na
    nim wyłącznie kilkanaście zdjęć gołych dzieci? Na dyskusję w tym
    kierunku to szkoda wątku.

    > Ale oczywiście są debile, którzy chcieliby założyć spodnie Dawidowi
    > dłuta Michała Anioła...

    Ja się nawet zgadzam, ale zasadniczo bardziej mnie interesuje to, że to
    byłyby własne zdjęcia a osoba już pełnoletnia.

  • 6. Data: 2012-03-18 10:38:24
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    W dniu 2012-03-18 11:21, Andrzej Lawa pisze:

    > No to załóżmy, że zdjęcie marchewki jest pornografią...

    To postaw www i wrzuć kilkanaście zdjęć gołych dzieci i postaw drugie ze
    zdjęciami obranych marchewek.

    Za co się wsadzą?

  • 7. Data: 2012-03-18 10:52:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2012 11:38, gierrro pisze:

    > To postaw www i wrzuć kilkanaście zdjęć gołych dzieci i postaw drugie ze
    > zdjęciami obranych marchewek.
    >
    > Za co się wsadzą?

    Za nic.

  • 8. Data: 2012-03-18 11:07:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2012 11:37, gierrro pisze:

    > A wyobrażasz sobie co się stanie jak np. postawisz www i umieścisz na
    > nim wyłącznie kilkanaście zdjęć gołych dzieci?

    Ponownie: zależy od kontekstu. No i zawsze znajdzie się banda oszołomów,
    która zawsze zrobi dym, jak np. ci debile z Saturna, co pewną artystkę
    napastowali... Sąd oczywiście kazał im się spadać na drzewo.

  • 9. Data: 2012-03-18 12:43:52
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Czy gdybym udostępniał _swoje_ _własne_ nagie zdjęcia z dzieciństwa,
    > podlegał bym pod ściganie za rozpowszechnianie dziecięcej pornografii?

    Może tak być. gdzieś trafiłem na renderowane obrazki przedstawiające
    nagie kobiety podczas...... Co to kogo obchodzi jak powstały ( tak mi
    wyjaśniono) czy to z pod pędzla malarza, czy to wyliczył komputer czy
    ktoś strzelił fotkę. jak sąd uzna że to pornografia - masz problem. ale
    jak to jest dziecko w wannie z widocznym "sikusiem", to nie masz się o
    co obawiać.

  • 10. Data: 2012-03-18 13:19:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > To postaw www i wrzuć kilkanaście zdjęć gołych dzieci i postaw drugie ze
    > zdjęciami obranych marchewek.
    >
    > Za co się wsadzą?

    Jeżeli w Szwajcarii, to za bestialstwo wobec warzyw. Tam bowiem
    obowiązuje prawo dające roślinom prawa do moralnego i etycznego ich
    traktowania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek