  • 11. Data: 2012-03-18 13:41:15
    Temat: Re: pedofilia :)
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    Użytkownik "gierrro" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jk4bsb$k8o$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak apropos pewnego obrazka z kwejka:
    >
    > Czy gdybym udostępniał _swoje_ _własne_ nagie zdjęcia z dzieciństwa,
    > podlegał bym pod ściganie za rozpowszechnianie dziecięcej pornografii?

    Już pomijając fakt, że to nie była by pornografia, to nie ulega wątpliwości,
    że zdjecia rozpowszechniasz/publikujesz. Kto jest na zdjęciu nie ma w
    zasadzie żadnego znaczenia. Inna sprawa czy możne Ciebie określić jako
    pedofila skoro, to Ty jesteś na tych zdjęciach. Fakt, czy inny Superekspres
    nie miałby watpliwości, ale normalny człowiek już tak.

    Przemek

  • 12. Data: 2012-03-19 19:53:16
    Od: homo erectus <j...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale oczywiście są debile, którzy chcieliby założyć spodnie Dawidowi
    > dłuta Michała Anioła...

    Michal Aniol czy nie, golizna jest golizna i tak powinna byc traktowana
    we wszystkich przypadkach. Cycek jest cyckiem. Nie ma znaczenia czy
    wykonany zostal dlutem Michala Aniola czy przez fotografa na party w
    palacu pana Hefnera, ciagle jest to tylko cycek, czy tez inna mniej lub
    bardziej intymna czesc ciala. Nie badzmy wiec stronniczy i mierzmy
    wszystko jedna miarka.

  • 13. Data: 2012-03-19 19:54:44
    Od: homo erectus <j...@w...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Jeżeli w Szwajcarii, to za bestialstwo wobec warzyw. Tam bowiem
    > obowiązuje prawo dające roślinom prawa do moralnego i etycznego ich
    > traktowania.

    Mowisz powaznie czy sobie jaja robisz?

  • 14. Data: 2012-03-20 06:56:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.03.2012 20:53, homo erectus pisze:

> [...]
    > palacu pana Hefnera, ciagle jest to tylko cycek, czy tez inna mniej lub
    > bardziej intymna czesc ciala. Nie badzmy wiec stronniczy i mierzmy

    Ależ proszę bardzo. Tylko co ty po zmierzeniu chcesz zrobić?

  • 15. Data: 2012-03-21 17:53:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.03.2012 20:54, homo erectus pisze:

    > Mowisz powaznie czy sobie jaja robisz?

    Niestety poważnie. Tam gdzie wkracza galopujący ateizm, tam się tworzy
    takie absurdy prawne :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2012-03-21 19:10:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Niestety poważnie. Tam gdzie wkracza galopujący ateizm, tam się tworzy
    > takie absurdy prawne :(

    Podejrzewam, że sobie tylko zmyślasz. Co jest raczej normalne dla
    wierzących w bajki.

  • 17. Data: 2012-03-23 10:11:35
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    W dniu 2012-03-19 20:53, homo erectus pisze:

> [...]
    > palacu pana Hefnera, ciagle jest to tylko cycek, czy tez inna mniej lub
    > bardziej intymna czesc ciala. Nie badzmy wiec stronniczy i mierzmy

    Ja po prostu myślałem, że walka z dziecięcą pornografią służy ochronie
    tych właśnie dzieci. W przypadku, który opisałem, to byłaby ochrona
    przed samym sobą. Więc tu jakieś inne cele w takim razie są.

  • 18. Data: 2012-03-24 19:01:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.03.2012 10:11, gierrro pisze:
    > Ja po prostu myślałem, że walka z dziecięcą pornografią służy ochronie
    > tych właśnie dzieci. W przypadku, który opisałem, to byłaby ochrona
    > przed samym sobą. Więc tu jakieś inne cele w takim razie są.

    Niepodsycanie ruchu pedofilskiego to raz, a dwa ciężko w zbiorze zdjęć
    rozpoznać te oddane dobrowolnie przez pozującego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2012-03-30 21:04:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.03.2012 19:10, Andrzej Lawa pisze:

    > Podejrzewam, że sobie tylko zmyślasz. Co jest raczej normalne dla
    > wierzących w bajki.

    Nie wiem czy to bajki. Zapytałem osobę, która o tym mówiła i przesłała
    mi dwa linki:

    http://www.weeklystandard.com/Content/Public/Article
    s/000/000/015/065njdoe.asp?pg=1

    http://www.ekah.admin.ch/fileadmin/ekah-dateien/doku
    mentation/publikationen/e-Broschure-Wurde-Pflanze-20
    08.pdf

    Niestety po angielsku, a ja nie umiem, więc nie wiem czy to
    obowiązujące, czy tylko projekt.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2012-03-30 21:06:03
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Niestety po angielsku, a ja nie umiem, więc nie wiem czy to
    > obowiązujące, czy tylko projekt.

    Chyba jednak obowiązuje, bo na ile rozumiem trochę angielskiego, to

    A few years ago the Swiss added to their national constitution a
    provision requiring "account to be taken of the dignity of creation when
    handling animals, plants and other organisms."

    to to zdanie oznacza, że już wprowadzili do konstytucji zapis o godności
    roślin.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek