  • 71. Data: 2012-04-04 11:35:28
    Temat: Re: pedofilia :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Bo to wiara. Nie macie na to żadnych dowodów. Za to szatan już to

    Tak, nie ma żadnych dowodów, że "boga" nie ma.

    A ty nie masz żadnych dowodów na to, że nie jesteś pedofilem. Zatem wg.
    twojej własnej logiki wiara w to, że jesteś pedofilem, jest uzasadniona
    i godna szerzenia.

    FUT pl.soc.religia

  • 72. Data: 2012-04-04 11:42:01
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

    >,,Obiektywną'' , czyli zgodną z twoim światopoglądem nie pozwalającym na
    >istnienie cudów.

    Nie zgodną ze stanem wiedzy nauk przyrodniczych:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Nauka
    Światopoglądy osób uważających że dzieją się cuda są dla mnie opiniami
    szaleńców, a dyskusja z szaleńcami jest zwykłym marnotrawieniem czasu.

    pa
    olo

  • 73. Data: 2012-04-04 13:21:03
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.04.2012 11:35, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > A ty nie masz żadnych dowodów na to, że nie jesteś pedofilem. Zatem wg.
    > twojej własnej logiki wiara w to, że jesteś pedofilem, jest uzasadniona

    Nie. Są po prostu dwie możliwości: Siła jaka stworzyła świat jest
    bezosobowa, ,,bezduszna'', bez inteligencji albo też jest to siła
    mająca świadomość, rozum i osobowa (Bóg). Ty wierzysz, że jest
    bezosobowa i nie jesteś w stanie tego udowodnić w 100%. Ja wierzę, że
    jest osobowa i też nie jestem w stanie tego udowodnić w 100%.

    Oczywiście jak chcesz, możesz sobie wierzyć, że jestem pedofilem, tylko,
    że to jest badalne w układzie świata, w jakim się znajdujemy. Osobowość
    siły stwórczej świata nie jest. Dlatego obaj wierzymy. Ja opierając się
    na Piśmie Św., świadectwach apostołów oraz własnych kontaktach z Bogiem
    wierzę, że ta siła jest osobowa, rozumna i że ma wpływ na moje życie. Ty
    wierzysz, że nie. OK, ja to akceptuję, wiem, że są osoby, które nie są
    przeznaczone do wierzenia.

    Tylko nie pozwalam sobie na teksty obrażające moją wiarę czy sugerujące,
    że jest ona nieobiektywna albo gorsza niż twoja. Ponieważ tego sporu
    rozstrzygnąć się badaniami nie da i pozostaje on w sferze wiary, ja mogę
    cię zachęcać do uwierzenia w Boga, ty możesz mnie zachęcać do uwierzenia
    w Siłę Bezbożną (czy jak to nazwać).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 74. Data: 2012-04-04 13:27:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.04.2012 11:42, olo pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

    > Nie zgodną ze stanem wiedzy nauk przyrodniczych:

    I ten stan wiedzy jest bezwzględny, nieomylny i jedynie słuszny...
    Tylko, że nie umiesz tego udowodnić, po prostu w to wierzysz. Tak jak ja
    wierzę, że ten stan wiedzy jak najbardziej może być ,,zaburzany'' cudami
    i boską ingerencją niezgodną z zasadami tego stanu. Bóg bowiem ten stan
    stworzył i może wprowadzać w nim czasowe (i trwałe, ale w przypadku
    cudów mówimy o czasowych) zmiany.

    > Światopoglądy osób uważających że dzieją się cuda są dla mnie opiniami
    > szaleńców, a dyskusja z szaleńcami jest zwykłym marnotrawieniem czasu.

    No jest to dość przykre, a jednak bardzo charakterystyczne dla ateistów
    wojujących. Macie naturalną potrzebę Boga i tym Bogiem staje się jak w
    twoim przypadku nauka.

    Oczywiście, ja mógłbym napisać, że światopoglądy osób uważających że
    stan przyrody i nauki jest niezmienny i Bóg nie ma władzy w ten stan
    ingerować są dla mnie opiniami
    szaleńców, a dyskusja z szaleńcami jest zwykłym marnotrawieniem czasu.
    Nie napiszę tak jednak, bo po pierwsze, nie uważam cię za szaleńca. Po
    prostu wierzysz w nieomylność i niezmienność twoich zasad, więc tak
    naprawdę wierzysz też w Boga, tylko odebrałeś mu osobowość,
    inteligencję, wolę. A rozmowa z tobą może i nie będzie zbyt owocna, ale
    marnotrawieniem czasu nie jest. Może kiedyś kropla moich słów wydrąży
    trochę skałę i nawet jeśli nie uwierzysz w Boga osobowego, to
    przestaniesz tępić Jego wyznawców i zrozumiesz, że twoja Nauka wcale nie
    jest czymś sprzecznym z Bogiem i że jeśli (jeśli z twojej perspektywy
    oczywiście, bo z mojej bez tego słówka) Bóg istnieje, to może w
    stworzony przez siebie stan przyrody ingerować również ,,cudami''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 75. Data: 2012-04-04 14:10:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > jesteś w stanie tego udowodnić w 100%. Ja wierzę, że jest osobowa i też
    > nie jestem w stanie tego udowodnić w 100%.

    Słucha, fundziaku: nauka jest obiektywna - ja nie "wierzę", tylko badam.
    Znowu mi imputujesz swoją patologię!

    I dla twojej informacji: możliwych opcji jest duuuuuużo więcej. Włącznie
    z wszechświatem istniejącym od zawsze, wszechświatem świadomym i
    żyjącym, wszechświatem-symulacją (także wielowarstwową), wszechświatem
    zbudowanym na zamówienie przez pozawymiarową korporację czy też
    wszechświatem będącym moim własnym prywatnym snem. Póki co do
    obserwowalnych faktów najlepiej pasuje wielki wybuch i inflacja, ale
    ciągle dowiadujemy się nowych faktów i może okaże się coś nowego - tylko
    to jest już na pl.sci.fizyka

    Ba! Może faktycznie się okaże, że wszechświat został zbudowany przez
    jakiegoś brodatego dziadzia - sądząc z opisów biblijnych cierpiącego na
    poważne dolegliwości psychiczne, z chorobą afektywną dwubiegunową
    włącznie. Prywatnie wolałbym, żeby wszechświat istniał od zawsze lub
    powstał samorzutnie, niż był stworzony przez takiego wariata, który każe
    komuś zabić własnego syna albo morduje komuś całą rodzinę, żeby mu
    "pokazać", a jak już "pokazał" - daje mu w zamian nową, lepszą żonę.

    Bo jak wygląda świat rządzony przez oszołomów, wariatów i maniaków
    domagających się głaskania własnego ego, to niestety wiem, chociażby z
    historii. A tak niestety wygląda judeochrześcijański stwórca w tej
    waszej świętej księdze- w sumie jakby istniał i był bardziej nerwowy, to
    by was wszystkich gromami zdzielił za takie paszkwile.

    I jak nie rozumiesz, jak się do ciebie grzecznie pisze, to napiszę to
    nieco brutalniej: idź sobie w cholerę ze swoimi bajanami na grupę o
    bajaniach!

    Bo to są bajania - "dowód" w postaci starożytnej księgi legend jest
    równie sensowny, jak "dowód" w postaci np. sagi Harrego Pottera.

    A wiara ze swojej DEFINICJI jest nieobiektywna, bo opiera się na DOGMATACH.

    PS: i nie udowodnisz, że nie jesteś pedofilem. Bo tego się nie da
    udowodnić - no, chyba że znajdziesz jakiegoś certyfikowanego telepatę,
    wszak wszelkie skłonności można po prostu sprytnie ukrywać, nawet przed
    samym sobą.

  • 76. Data: 2012-04-04 14:24:50
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik

    >I ten stan wiedzy jest bezwzględny, nieomylny i jedynie słuszny...
    Ja twierdzę dokładnie to samo co w linku którego jak widzę nawet nie
    raczyłeś przeczytać.

    >Tylko, że nie umiesz tego udowodnić, po prostu w to wierzysz. Tak jak ja
    >wierzę, że ten stan wiedzy jak najbardziej może być ,,zaburzany'' cudami i
    >boską ingerencją niezgodną z zasadami tego stanu.
    Właśnie to są objawy szaleństwa, niejaki Randi od kilkunastu lat każdemu kto
    takie zaburzenie uwiarygodni oferuje milion dolarów.

    > Bóg bowiem ten stan stworzył i może wprowadzać w nim czasowe (i trwałe,
    > ale w przypadku cudów mówimy o czasowych) zmiany.

    Rozsądni ludzie, zdają sobie sprawę czym jest fizyka a czym jest metafizyka.
    Rozsądni ludzie nie mają problemów z pogodzeniem wiary w jakiegoś boga z
    wiarą w obiektywizm nauki. Na gadanie z szaleńcami którzy sprawstwo swoich
    bogów widzą w obserwowalnych aspektach życia szkoda naprawdę czasu.

    pzdr
    olo

  • 77. Data: 2012-04-04 14:43:11
    Od: Dominik & Co <D...@n...com>

    Dnia 04.04.2012 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > No jest to dość przykre, a jednak bardzo charakterystyczne dla ateistów
    > wojujących. Macie naturalną potrzebę Boga i tym Bogiem staje się jak w
    > twoim przypadku nauka.

    Ależ oczywiście, a nie zbierający znaczków mają naturalną potrzebę
    zbierania znaczków i realizują ją przez hobby nie zbierania znaczków.
    Takoż i nie wierzący w krasnoludki i elfy podświadomie całym sercem
    pragną ich istnienia.

    Daj już Waść pokój, czytać hadko. Szkoda płonka na Waszeci,
    bo jeśli nie o Jahwe zdarza się Wam z sensem gadać. Ale PW.

    O tym, że się przyznasz do błędu w sprawie godności
    roślin (rzekomo ateistycznej inspiracji) nawet nie śmiem marzyć.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)

  • 78. Data: 2012-04-12 03:38:51
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Przemysław Adam Śmiejek" wrote in message

    /ciach bełkot/

    Hmmm, czy tylko mi ta "logika" jedzie Świadkami Jehowy?

    k.