  • 111. Data: 2004-05-16 16:51:23
    Temat: Re: pederasci
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:56c3.00000175.40a7893c@newsgate.onet.pl...

    > a ty zastanawiales sie jak kretynska i idiotyczna jest twoja odpowiedz?

    <ciah>
    Ciepły braciszek się zdenerwował? Przecież wg. ciebie być pedałkiem to nic
    zdrożnego, to coś wartego rozpropagowania;)

    Leszek

  • 112. Data: 2004-05-16 17:06:58
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > <ciah>
    > Ciepły braciszek się zdenerwował? Przecież wg. ciebie być pedałkiem to nic
    > zdrożnego, to coś wartego rozpropagowania;)

    hehe. ja sie zdenerwowalem? hihi rozbawiasz mnie lesiu, rozbawiasz.
    no ale nie dam ci juz satysfakcji i nie bede juz z toba rozmawial.

  • 113. Data: 2004-05-16 18:14:01
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I to ma byc powód aby nie traktować homoseksualizmu jako zboczenie??
    > Pedalstwo jest wynaturzeniem i tylko pseudoliberałowie(albo pedały) tego
    > nie dostrzegają.

    Jestem pedałem :) (no, w sumie się zgadza - uwielbiam facetów)

    Nie pozdrawiam

    Monika

  • 114. Data: 2004-05-16 18:19:58
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Slawek Kwasny" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c86eue$6ch$1@inews.gazeta.pl...

    > Zadal ci chyba konkretne pytanie, do czego wg. ciebie sluzy odbyt?

    A nie służy również do seksu ? Czyli rozumiem, że heteroseksualny mężczyzna,
    który w ten sposób, swoją panią, to już też zboczeniec ?

    Monika

  • 115. Data: 2004-05-16 18:52:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    idiom wrote:

    > A nie służy również do seksu ? Czyli rozumiem, że heteroseksualny mężczyzna,
    > który w ten sposób, swoją panią, to już też zboczeniec ?

    Jasne! A już oralka to w ogóle zgroza ;-P

    Z ciemnogrodem dyskusją nie wygrasz - oni na to zbyt tępi ;)

  • 116. Data: 2004-05-16 22:00:04
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > swoja droga zastanawiajace jest twoje zainteresowanie homoseksualizmem.

    Bo w definicji homofobii miesci sie tlumiona fascynacja seksualna wlasna
    plcia.

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 117. Data: 2004-05-16 22:01:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    wiadomości news:c87gcl$1f58$1@news2.ipartners.pl...

    > No, chyba że któreś ścierwo znowu zmieni adres - wtedy faktycznie abuse

    Abuse juz uruchomione. Jest pewien poziom dyskusji, który zostal przez
    naszych homofobów przekroczony.

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 118. Data: 2004-05-17 07:36:19
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Abuse juz uruchomione. Jest pewien poziom dyskusji, który zostal przez
    > naszych homofobów przekroczony.

    Powtarzasz się przytępawy pedałku.

  • 119. Data: 2004-05-17 07:38:45
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jestem pedałem :) (no, w sumie się zgadza - uwielbiam facetów)

    A toś się napisała;)

    > Nie pozdrawiam

    A to już kwestia wychowania;(

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 120. Data: 2004-05-17 07:54:35
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > A to już kwestia wychowania;(

    Sugerujesz, że nie pozdrawianie to oznaka złego wychowania, a używanie
    wyrazów w rodzaju "gówniarz" i "pedalstwo" jest oznaką dobrego wychowania ?

    Monika