  • 11. Data: 2006-04-18 14:57:01
    Temat: Re: parkowanie na miejscu oznaczzonym
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Grzesiex [###x...@x...pl.###] napisał:

    > Zapomniałem zapytać czy zmieniłby coiś fakt tabliczki z napisem ze
    > miejsca parkingowe tylko dla pojazdów oznaczonych nr rejestracyjnym
    > takim jak na tabliczkach?

    Sama tabliczka zmienia tyle, ze istnieje roszczenie cywilne o
    zaniechanie naruszania posiadania.

  • 12. Data: 2006-04-18 15:35:56
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >Sama tabliczka zmienia tyle, ze istnieje roszczenie cywilne o
    >zaniechanie naruszania posiadania.
    Eee tam. Będzie każdego kierowcę pozywał, także np. obcokrajowca,
    który nie zna języka polskiego ? Jak ustali jego (kierowcy)
    personalia?
    A nie prościej oznakować miejsce zgodnie z rozp. ws znaków i sygnałów
    drogowych ?

    --
    Artur Golański

  • 13. Data: 2006-04-18 18:41:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Artur Golanski [###A...@w...net.pl.###] napisał:
    > Eee tam. Będzie każdego kierowcę pozywał, także np. obcokrajowca,
    > który nie zna języka polskiego ? Jak ustali jego (kierowcy)
    > personalia?

    Nie będzie i dla tego napisałem, ze to możliwość teoretyczna.

    > A nie prościej oznakować miejsce zgodnie z rozp. ws znaków i
    sygnałów
    > drogowych ?

    Pewnie, że prościej.