  • 1. Data: 2006-04-18 07:42:07
    Temat: ŚWIADEK
    Od: KARINA<l...@l...com.pl>

    Mam być przesłuchiwana jako śwaidek w sprawie rozprawy o alimenty mojej
    kuzynki. Czy jako rodzina mogę odmówić przed Sadęm składania jakichkolwiek
    zeznań???????? Prosze o pilną odpowiedź. Dziękuję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-04-18 08:23:33
    Temat: Re: ŚWIADEK
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    KARINA napisał(a):
    > Mam być przesłuchiwana jako śwaidek w sprawie rozprawy o alimenty mojej
    > kuzynki. Czy jako rodzina mogę odmówić przed Sadęm składania jakichkolwiek
    > zeznań???????? Prosze o pilną odpowiedź. Dziękuję.

    a co rozumiesz przez 'kuzynka'?
    a sprawę reguluje art.261 kodeksu postępowania cywilnego

    KG

  • 3. Data: 2006-04-23 12:06:34
    Od: "Magda" <m...@s...net>

    Użytkownik "KARINA" <l...@l...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zeznań???????? Prosze o pilną odpowiedź. Dziękuję.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    zazwtczaj jezeli chodzi o skladanie zeznac w charakterze swiadka ktore
    dotycza rodziny to mozna oczywiscie odmowic bez zadnych konsekwencji, albo
    uchylic sie od odpowiedzi na pytania ktore moglyby ewenrualnie zaszkodzic
    tobie.

    pozdrawiam